Followers

Wednesday, March 25, 2015

DRAMADAY TUESDAY : TEMAN LELAKI UPAHAN

sejak jadi suri rumah ni..so..kite pon kena la behave as suri rumah..hahaha
1st thing in housewife checklist is drama.

tengok drama.follow dram tu sampai habes..haha..oleh sebab aku ni 1/2 time housewife..so..aku hanya layan drama waktu petang dan ke atas sahaje..

n...aku memang bebetol layan drama Teman Lelaki Upahan ni..minggu ni ending die...cool la..aku susah nak grip satu drama n tengok sampai habes..salah satu sebab die..pelakon drama tu sendiri..

kekadang ade yang terlebih gedik.ade yang terlebih baik.ade yang keje nak nangis je.that's y aku tengok drama korea..dorang nye cerita complete set..cinta.kawan.family.ilmu..

tapi..drama Teman lelaki Upahan ni..BEST.sebab...

1. pelakon die sempoi.hero die x ensem/sado ..tapi sedap mate memandang..tambah lak watak die yang sempoi but macho.cool. heroin die..sangat rare dri heroin melayu lain..x gedik/innocent/suci ..

2. nilai kekeluargaan yang best.

3. moral values yang bagos.

overall aku belom lagi get over dengan EL..sebab die dreamy tau..sangat macho..he is average joe. muke pon cam someone from our neighbourhood je..plus lak watak die yang memang macho plus funny..

but..aku memang respect abes la ngan director die..sebab..pilih genre klise but change it ro something yang rare..

5/5 stars..


Siti Elizad (Kyra Lydia) & Ungku Ismail Aziz (Ezuwan Lutfi)

No comments:

Post a Comment