Followers

Saturday, March 7, 2015

din n korea


malam tadi..

lepas siap masak n kemas umah sambil tunggu baju siap pusing...aku plan nak layan runningman yang aku baru download kat opis tadi...yelaa..lame dah xgelak mesra ngan laptop aku..aku tanya din..die pon kate ok pegi laaa..ape lagi...peluang baik..die x minat sgt korea ni..n die selalu cakap gile ke ape sampai pukul 2-3 pagi tengok korea gelak2..

aku pon sengih..belom tau lagi..benda ni bole berjangkit...heee

 aku : 'pasang runningman..lepak sambil buat kuak lentang atas katil.'
din :  'main fb sambil tengok tv kat ruang tamu'
aku :  HAHAHAHAHAHAHA..
din :  'jenguk kepala dalam bilik'
aku :  HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
din : 'stil jenguk kepala'
aku : 'layan penuh perasaan'
din : 'dok tepi katil mata kat laptop'
aku n din : HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

AFTER 10 MIN
din : HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
aku : ZzzzzZzzzzZ

pukul 2 pagi........
din : 'HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

seee..aku dah cakap benda ni berjangkit.

No comments:

Post a Comment