Followers

Sunday, September 16, 2012

trip to my memory land.

akhirnye....lpas 2 tahun xdapat nak balik jenguk segamat ni...


semalam...sempat gak aku round pusing satu segamat....

bermacam perasaan yang aku rase..hepi..sedih..bangga..tapi yang paling penting..aku teramat hepi...

aku hepi sebab..aku dapat balik..i felt like i'm home already...rase sangat la mesra dan dekat ngan bandar ni...

n..

setiap kali aku lalu jalan yang aku selalu lalu dulu...tempat yang selalu aku pergi dulu..kedai kat mane aku selalu makan...

sebak...siyes dowh..

dalam hepi2 tu pon...aku rase a bit incomplete la..

but...still i am proud to be raise in this city n neighbourhood...peace and calm..


singgah RnR simpang renggam...balun baskin's robins..sakit perut memasing..



prove that..i am driving all the way to SEGAMAT..heee







gamba pengantin kak dieba ngan cik abang die..cantik..padan gile dorang..
hopefully..tahun depan..dapat tengok junior dorang lak..hee



that's my b..hee


that's where i used to live..it breaking my heart to see it like this..this is where we started..



credit to the glass frame...goodies dapat mase gi kenduri..heee..


and lastly....


SELAMAT PENGANTIN BARU!!!

4 comments: