Followers

Saturday, September 29, 2012

papepon..aku hebat..!!

weekend agi..haih..

mengeluh..dan terus mengeluh..

kenape..??

da memang aku ni selalu mengeluh..xpernah nak bersyukur dengan ape yang ade..

*reflect diri..

haih..ishhh..mengeluh agi...ok..time aku nak mengadu la..satu..dua tiga..!!!

BANYAKNYA ASSIGNMENT!!!

baru skang aku terase..betapa bebannye sem ni..n to all engineering students yang selalu dok pandang rendah ngan course yang aku amek ni..sila-sila la bersila dengar cite aku..

betol..kitorang xperlu nak face ber jam2 kredit n struggle ngan test yang ade tetiap minggu..tapi..assignment n group projek kitorang da cukup sibok nak cover test2 tetiap minggu..

pening dowh nak pikir...

aku amek 6subjek..6gak la group projek aku...adooooiii..memasing nak bagi projek yang gempak2..hai la..nasib2..creativity is a must la kan..group project dak2 kelas aku ni memang mostly kene get involved ngan manusia..xde ngan mesin ke ape..

since 1st year..asyik kene gi interview orang je..then wat report..2nd year..gi lak kat certain kilang..then..study la pasal production dorang..tahun ni..3rd year..ade lain sikit..sebab..xbanyak projek yang perlu kitorang pi tanye sane sini..ade gak..tapi x la sampai macam2 tahun2 lepas..

n untuk itu..aku kene struggle explore AUTOCAD sem ni..!!

good luck MAT!!!


BEN : jangan sedih ea mat..ben kan ade..
MAT : ye...( ben busuk la..x mandi!!)



p/s: Ben...tolong bacakan ea...t wat summary..pas tu hanta k.. ;) mat nak gi karoke !!



hmmmmppphhh


No comments:

Post a Comment