Followers

Friday, September 14, 2012

for my girls..


1 message received..

kawan aku sms..content sms pon cam kurang lemak bunyik die..uik??!!
tetibe minx ampon maap kat aku..uikk??
apakah??!!

yela...xsalah nak minx ampon maap pon..yela..skang pon tengah raye kan..just..aku terkujat sikit..xde angin..xde air..tetibe maap sampai..risau gak aku..yela..aku ni mulut lancang sangat...manela tau..aku ni tersilap kaso bahase ke...yela kannn..

aku ni bukan ape...aku ni ego trait dalam darah aku ni melampaui traits yang lain..mak aku cakap..perangai aku ni..teramat la same ngan arwah ayah aku dulu..ego setinggi langit..jadi..teramat la jarang kekawan dengar aku ni cakap ayat2 cheesy ni...kecuali..kat kekawan pompuan aku...

tapi..tu la die...oleh sebab aku ni malas nak kuarkan ayat cheesy-messy ni..selalunye..aku mesti wat xtau je ngan ape yang terjadi kat aku...aku memang jarang ingat ape2 yang aku rase xde pape..

sebab...bagi aku memang xde pape..xde kesan pape..xde pape yang berubah...things remains unchanged if we never change it..

camtu la aku...bile aku sayang someone...aku akan sayang die..lelagi kawan yang memang selalu ade bile aku susah..

so..tonight...biarla aku post something yang aku rase da lame aku x gitau kat korang..

girlsss...

korang tau kan..betape sayangnye aku kat korang..honestly...ade mase dan saat aku ni terase ngan perangai korang...tapi..cepat rase sakit ati aku tu datang camtu gak la sakit tu ilang...sebab..aku akan cube paham ape yang korang rase n jadi kat korang..sebab..sume benda tu ade sebab..korang yang kenal aku pakai hati..mesti paham aku..n aku yakin korang xkan wat aku sakit tanpa sebab..maybe..dulu..zaman kite sekola..kite selalu janji yang nothing will change..tapi..mase berubah..kite membesar..kite suke ke x..memang ade yang berubah..tapi..bagi aku..friendship kite memang xpatut berubah..it should remain still as time goes by n become stronger day by day..kalau korang nak tau..setiap kali aku jatuh..korang la yang ade kat sebelah aku..pimpian tangan aku..pegang aku..support aku..aku xdapat bayangkan..camne n sape aku sekarang tanpa korang..korang VVIP dalam hidup aku..sebab..setiap kali aku down..aku akan ingat korang..setiap kali aku hepi aku nak share kat korang..tapi..mase yang jeles kat kite..so..aku minx maaf sebab aku xdpat nak share sume benda ngan korang..terlalu banyak..tapi..
just so u all know..i am missing to talking all day long ngan korang...ape yang aku takot sesangat..bile satu ari nanti..kite jumpe..tapi..kite senyap je..sebab..kite xtau nak start katne..cite mane yang ko xtau lagi..ape lagi yang jadi kat aku yang ko xtau..cite ape yang aku nak tau dari korang..
kekadang..ade mase..aku rase yang aku ni selalu mengadu pasal masalah aku kat korang..tapi..korang x...n..ade mase..aku rase yang aku ni xlayak jadi kawan korang..tapi..aku tau..aku xley pikir camtu..sebab..aku tau korang sayang aku..aku sayang korang..
lepas banyak benda yang jadi dalam hidup aku..aku nak korang tau yang korang ni punca kekuatan aku selain family aku...

lastly...

AKU SAYANG KORANG!!!

ok..wat sesape yang terase nak nangis.. *ade ke?? :) jom kite layandangdut..huuuuuuu..


i have so many friends..boys and girls..all of them teach me to be stronger..boys teach me how to handle life in physically stronger but girls..provide me the strong heart.both of them never let me collapse when things happen in my life...they r one of the reasons why i am proud to be lived,met n knew them throughout my life..THANXXXX..


No comments:

Post a Comment