Followers

Monday, September 10, 2012

GUA SENIOR!!!!

reconnect to the world beyond my boundaries!!

hahahaha...

arini la 1st day aku start senior year aku kat UTHM ni...so..officially..today i am a SENIOR..sedey pon ade..suke pon ade...gipang pon ade..*gipang tu..gile pangkat..

bile da start jadi senior ni..terase la diri tu da tue...hukHUKhuk..

tapi..ade best gak bile kite ni diangkat taraf jadi antara otai kat UTHM ni..bile masuk kelas pon da kurang rase segan silu nak bercakap...nak grab sesape jadi group mate pon da x segan...bantai je lelaki ke pompuan ke..chinese ke indian..suka ati gua r...GUA SENIOR!!

ooooopppppssss..terkaso lak..mahapkan saye :)

yang tetibe aku terase ter-gipang lebey sikit ni..bile terjumpe bebudak junior yang skema dok pakai kad matrix agi..dapat2 lak muke tengah fresh2 agi..lelagi bile terselisih jalan..aku xkire..aku nak jalan dulu..suka ati gua r.. GUA SENIOR!!!

hehehehehe..saje je..xde maksud papepon..

sebenonye..da 2minggu lepas aku da dilantik jadi SENIOR..sebab..for the 1st time aku join MHS *Minggu Haluan Siswa 2012/2013..

even aku ni senior tok freshman tapi..aku sebenonye..still agi junior dalam MHS nye management..so..even ade banyak benda yang aku wat silap..samada sengaja or x..aku rase seronok..ade gak some event yang aku rase bengang n panas sebadan..but..still GREAT..new experience..

jom layan gambo yang sempat aku snap sepanjang penglibatan aku kat MHS ni.. ^^



sesi ToT kitorang...beginner's step to train..!!



sekali pandang ade gak rupe LIYANA JASMAY..hikhikhik



officially start!!




ari pendaftaran mahasiswa baru 2012/2013.. WELCOME!!!


one of the reason why i agreed to sacrifice my holiday.. ^^
*yeah..that's so trueeeee..just to see ur back..hmmpphhh.. :(






1st day n2nd day 


lagu yang kitorang dok menyanyi dengan penoh semangat.. IM4U










pose2 keliling foyer DEWAN SERBAGUNA UTHM..



ni la dewan yang baru siap...n ni la 1st batch MHS pakai dewan ni...lightning dewan ni memang gempak!!!
AKU BANGGA NGAN UTHM!!




dok jage check point tok larian kampus..pepanas pon steady agi bagi pose..!!



malam kebudayaan..malam penutup..

GANGNAM STYLE & GOYANG DUYU....epic!!!!!








2 comments:

  1. wah senior =)
    baju abam2 kakak2 tuk mhs smart lah,merah biru

    ReplyDelete
    Replies
    1. time kasih2..bangge la spe nye idea nk design baju mhs tahun ni.. :)

      Delete