Followers

Wednesday, September 12, 2012

speak

1st week nearly over kan...?

1st week start sem ni memang relax agi..try tengok lagi 2minggu..tonggang terbalik la hidup aku..

balik kelas..bukak2..belek2..haaaaa...jangan nak melencong...FB..ye..bukak fb n belek fb..

even tadi mase dalam kelas tadi En.Mail baru je dok membebel psal FB..tapi...we r young..so..we rebel..we never listen..that's good to be YOUNG!!

heeeeee..soriiiiiii En.Mail.. :)

da bukak n belek 'BUKU' ni..aku jumpe macam2 benda yang interesting tau...bermacam2 update n posts yang aku jumpe..ade yang biasa..n ade gak yang aku terase lain macam..heee..tapi..arini..aku jumpe something yang memang wat aku tertanya sendiri..

masihkah..?? adakah..?? yakah..??

full of questions...tapi...

sebab..mungkin aku paham..aku ok je.

just....kalau la benda tu seperti yang aku bayangkan...

n please appreciate him more than others..cause he deserve that..

n to u bro..



always know that..u r the best.!!

No comments:

Post a Comment