Followers

Sunday, June 5, 2011

4 jun

salam..


4 jun 1991..kol 11.00 a.m. lahir sorang baby pompuan yang pre-mature..ye..baby yg xcukup bulan..err..berat die..sgt ringan..2.1 kg je..then die dimasukkan dalam ICU room for the next 7 days..huhuuhu..then..her beloved abah..named her HALIMATUSAADIAH..then she grew up being a girl..


4 jun 2011..20 years later..


here i am..hidup dengan subur..according to badan aku yang sekarang r..mmg subur..spe sangke budak yang lahir xcukup bulan yang memang ade ciri2 syndrom-down ni akan jadi macam sekarang..even..mak aku sendri x sangke..hehehe..well..tu r takdir tuhan..


errmm..ye..4 jun..bday aku..hehe..officially aku da turn to 20 now..err..20thun 1 hari..hehehe..well..xde ape yg spesel pon tok thun ni..sbab aku tgh cuti kn..so..mmg boan r..aku just keluar hang out ngan adik aku je.. gi lepak tengok wayang..cite ape???of kos la cite my pakwe forever..JACK SPARROW..pasal die je..aku sanggup melangut tunggu kat CS tu sampai kol 5..dan aku sampai umah balik dkat kol 10..tahan telinga beb..kena bebel ngan mak aku..hehe..


pirates of the carribean on the strangers tides




tu je la adiah bday aku tahun ni..aku pon x mntak bbnyak..segan r ngan my step-dad kn..tu nak mintak duit..mak aih tebal muka aku..mak aku lak saje nak knekan aku..huh..die memang x kesah..tapi aku lak yang segan..biase r aku bukan rapat sangat ngan die..well..ade r cite nye..nanti je la aku cite..


time bday ni..aku terasa sdey ckit r..sbab..since aku turn 16..aku x lagi celebrate ngan complete family aku..last birthday aku ngan complete family mase aku 15..tu je la..pastu..mak ayh aku divorced..so..memamng aku xdpt nak celebrate rramai agi r..then..2 years ago..aku smbut bday kat matrix..xdpt smbut ngan Abah..last aku sambut ngan Abah mase aku turn 17..pastu n pasni memang aku da xdpat sambut ngan abah aku..well..nak wat camne..life must go on..hehe..


sing a song for me baby..


errmm..aku xdpat adiah yang mcam aku nak..tapi..xpela..aku memang da selalu camtu..20 tahun..begin a new life..sbab yang lame da jadi lame kan..be happy more than yesterday..its hard..but that's all i can do..to live a better life..forget the past n step forward..well..tu la aku..aku xkan biar ape2 pon halang aku nak hidup..cast away the intruder..huahahahahaha..


even xdpat ape yang aku nak..aku hepi..sebab..umo aku da 20..thanx kat Allah sebab die bagi aku kesempatan hidup selama ni..n bagi aku ape yang aku ade skarang..bagi aku kekuatan hadapi segala jenis ujian dalam hidup aku..syukran ya Allah..










p/s:bday aku xlengkap sbab penyanyi utame hari jadi aku xdpt dihubungi..thun dpan aku request 2lagu..hahahaha..even aku xde ape2..tapi aku ad ZAIMAS..that's all i need now..nothing else..thanx for always be there..miss ya guys..a lot..always..

2 comments:

  1. Happy Birthday! walau pun dh trlmbt, tp aku still lg nk ucap.. :)

    ko mmg seorg yg tabah, harap ketabahan ko akn kekal untk thn2 akn dtg.. :))

    ReplyDelete
  2. haddoooii..da tue da aku ni punn..hahahahahaha..

    ReplyDelete