Followers

Wednesday, June 29, 2011

hari ABAH sedunia..

anyeong..hi..


long time no see babes..how's life ollz??miss me??


(G.T.H)..no gedikx allowed k..
hahaha..


HAPPY FATHER'S DAY..(belated actually..hihi)


abah,ayah,papa,bapak,walid,daddy,dad..= seorang lelaki yang bertanggungjawab membesar,mendidik,menjaga dan memenuhi semua keperluan keluarganya.


tu la erti seorang abah pada aku.well..ringkasnye..tapi..bile kite tengok balik..macam x kena je kan meaning ni ngan certain situation..aku bukan nak condemn sesape..just tok kesedaran n keinsafan diri je..well..aku bukan seorang lelaki yang satu hari nanti bergelar ayah..tapi seorang perempuan yang mungkin menjadi sidekick seorang lelaki yang bergelar ayah.


well..dengan rasa t/jawab..aku nak share la..dalam hidup aku..aku ade bebrapa type of bapa la..bapa kandung..bapa saudara..bapa angkat..n bapa tiri..n smpi sekarang..my dads do a good job in order to raise me..abah aku dulu sangat pandai jage aku..after die xde..bapa tiri aku lak take over tempat die..even aku still lagi rase kelainan..but he do a great job as my abah's replacement for my siblings..thanks to both of them..


xkire la apepon jenis title bapa yang korang pegang..tanggungjawab yang datang ngan title tu teramat besar..menjaga anugerah Allah..bagi aku..hargai la anugerah tu..lately ni pon..aku jumpe certain type and example of dad r dalam hidup harian aku..tapi yang baik aku jadikan contoh..yang xbape nak baik tu simpan je jadi teladan..


last words aku..memang nak jadi bapa..tapi x senang nak jadi a real one..so..lau xready..stop it la..jangan sia2 kan hidup anak..



and the best dad award goes to......pakcik idris r...sape ag..kakaka..miss u damn much..
ALFATIHAH..

No comments:

Post a Comment