Followers

Monday, June 13, 2011

hepi+jeles+sakit=rindu

yelloo..


ohoooiiii..aku letih wo..tdi mse kat umah da ade idea da nak merepek ape..tapi smpai je kat cc jadi blur lak..menci tol..susah gak kan..nak online je kene lari cari cc..ni pon nasib baik adik aku nak gi search material for her art projek..kalau tak..memang x jejak kaki kat cc la aku minggu ni..


sampai2 je..aku terus download jozan punye latest show kat maharaja lawak..aku da addict ngan dorang since study week aritu lagi..yang sdey-nya..aku terpikat ngan lawak dorang after my astro disconnected..hampeh..nak tengok maharaja lawak kena download kat Youtube.huh.
nasib badan.dapat online.dapat update blog.update fb.kalau tak..huh..berhabuk wei..


ok..skarang aku nak share something kat sume orang kampung pinang sebatang..aku akan dapat adik..ye..ADIK..that's means..mak aku pregnant..kalau ada rezeki Allah..tahun depan bulan 1 aku dapat r adik ke-4..


so..ko camne mat?


aku??aku hepi tengok mak aku hepi.


klise kan jwapan aku.tu je la yang mampu aku cakap.yang lain.let it be secret.sometimes it's better not to tell everything.rite?


hepi gak r sebab kat umah aku bakal ade baby.meriah gak.tambah kecoh cikit.haha.


yang lain xde ape sgt..just aritu member aku gi melepak rramai kat kedai cendol fevret kitorg..hampeh..jeles aku..xpe2..t tahun depan aku balik melepak kat segamat..perggghh.baru aku tau rase rindu wei..hehe..


aku baru teringat..dulu mase kitorang still agi sekola sesame..masing2 cam xtau nak appreciate..skang baru tau..macam nak gile nak balik segamat..hidup wei..unpredictable..dulu..aku ingt..kitorgn akan stick kat segamat je..tapi skang..merata m'sia kitorang tercampak..addooii..nasib wei..


well guys..i miss u alls like crazy baby..miss our good and sweet moments..demm..shedding tears..demm..ramai orang lak tu..nasib baik pc aku tersorok wei..lau x kantoi mata merah..demm..


and lately ni aku selalu sakit kepala..sekali die sakit..mak aih..pelik tol aku..malas tol nak gi klinik..i hate to be a sick person..hahaha..


da r out r..banyak prob tol pc ni..demm sunggoh..dari tdi nak upload gmbo x lepas2.. 00..
haih..pening ak..

2 comments:

  1. prtame skali aku nk ckp, JOZAN mmg best! trbaik wei.. haha.. tp xsangka dieorg dpt tmpt kedua.. huhu..

    untk ko n family, TAHNIAH! sbb xlame lg menyambut org baru dlm keluarga.. :)

    Budak nakal kena sebat,
    kalau sakit jangan lupa makan ubat. XD

    ReplyDelete
  2. tau xpe..pnas tol dorg kalah..tpi dorang mmg da feymes da..
    hehehe..thnx..
    dak sakit nak mkn GCB kat mcD..hehehe

    ReplyDelete