Followers

Tuesday, May 31, 2011

newest update..

hye..


pergh..penat gak nak bersihkan semua jenis habuk yang dok melekat kat sume site yang aku ade..hehe..da tu bersihkan lak spider web yang ade kat blog ak lak..hehe..ok..start story ok..


another week past..haha..lau dulu ari2 dapat online..skang..lau dapat sminggu skali pon da cukop baik wei..ari2 yang aku jalani tanpe net coverage..is MISERABLE..ok..aku da mention about this before..but..it TRULY MISERABLE..


well..i found one interesting hobbies..haha..camwhore beb..strike some silly pose in front of the camera..pouting lips..show v-sign..n click..hahaha..teringin bhai..tengok ggmbo dak2 ni kat dalam fb..saje nak tengok cute side aku..n dak yang inspire aku wat keje bangang ni..my debab sis..huh..meh tengok skit ea..





hahahaa..mnci line kat cc ni..huh


ok..then..aku try bermanje ngan baby sebelah umah aku..comel..mule2 aku balik.dak tu macam takut ngan aku..agipon aku ni..memang kurang berkenan nak main ngan baby ni..suke je tengok die..bukan dak tu je takut..aku pon takut nak dekat ngan die..haha..aku ada masalah lau nak pegang benda yang fragile cam baby..lau patah riuk anak prang camne..aku nak ganti pakai ape wei..then..bile mak aku 2-3 ari ni baby-sit die baru la aku ngan baby tu make into a nice n warm relationship..haha..bru r die nak sengih lau aku usik2 die..comey..geram aku..haha..


pastu..aku repeat agi tengok my girlfriend is gumiho..then..aku nangis agi bile sampai ending die..haih..da tengok 2 kali ni baru aku paham ape yang die cube sampaikan dalam cite ni..ade skit persamaan ngan aku..so..to all..x salah nak jadi perigi cari timba..dunia da maju..yang penting percaye pada ati..then..jadi berani..


bile aku layan satu muvie..jake gyllenhall ngan anne hathaway berlakon..love and others drugs..aku jumpe satu ayat best..err..cite ni better xyah tengok la ye..sebab sangat advance..aku pon da tertengok..hehe..lau nak gak tengok..make sure above 18 ye..ok..ayat die sangat best bagi aku..


' a thousand people come in our life but only one people touched our life '


yeah..just judge the cover..18 n above only kiddo..


lebih kurang camtu r ayat die..

lastly..BARCELONA WIN THE UEFA CUP.... SHIT..congrate to MESSI..yes..both MESSI..huh..poor MAN U








p/s: talking to the moon..yeah..still trying to get to u..get over u..no.i am tired doing that..cause i just can't..siyesly..miss u..




No comments:

Post a Comment