Followers

Thursday, June 30, 2011

insomnia?

hehehe..

update yang berterusan..kalau da bosan sile la tinggalkan page ni ngan segera..amaran awal ni..

ok..arini kite wat entry pakai b.i ea..da lame x karang ayat la..t nak wat assignment next sem kang gagap lak otak nak bagi ayat..

tapi....jap..lau nak wat ayat b.i ni..tok entry mellow-cheesy-jiwang-reput je...ok la..xjadi la..kite pakai balik r bahase tunggang langgang terbalik tiarap aku..hehehe..

*lau blooger ni wat connection ngan dewan bahase..mati aku..hehehe..

tadi..umah aku welcome a new born baby girl tau..hehe..she such a cute lil' girl tau..adik sepupu aku..hehehe..t lau ade mase terluang aku snap gambo baby ni..dorang cakap ade rupe aku..bese r lau ade rupe mmg x yak r dak tu mmg cute..hehehe..

lately ni..my big family sibok wat pertandingan bayi..memane pegi je ade je dak kecik..kat umah aku ni je..da sangkut 2 buai baby..satu for my lil' cousin..satu agi wat baby yang mak aku jage..mak aih..jangan sekali..due2 melalak da la..lau x pasni umah aku da ley wat kelab karoke lak r..hahaha..

lau tahun depan..ade rezeki tambah agi baby mak aku..so kat umah aku je da ade 3 baby..sekali melalak..the new destiny child is born r..hahaha..lau baby mak aku pon pompuan..hehehe..haru..


aku pon mengalami insomnia lately ni..mate susah nak lelap..tapi aku penat..haih..susah nak tido..makan..xpe jangan risau..sebab aku suke dengan perubahan aku..kalau camni je for the next 2 months..aku akan KURUS!!!

dalam umah aku ni bukan cam hidup aku kat hostel dulu..kol 10 je umah aku da sunyi da..so sebab penat aku akan tertido kol 11 then aku akn terjage kol 3..then memang x tido agi sampai subuh..kol 8 mak aku da suruh bangun da..letih..sebab keje terjage je..

lau kat hostel..aku tido lambat tapi nyenyak..beza la..mate aku lak jenis yang susah nak dengar cakap..memg payah r hidop..lau ade line intenet cam skang ni best gak r..lau xde..memang mati kutu r aku..terkulat-kulat pandang siling..dengar mp3 berpuluh kali repeat..tapi x gak tido2..

ni la aku jam 3 pagi..

aku nak search pasal penyakit ni..tapi..line pon da tunjuk gaye anak siput babi kawen kure2 gerak je kan..malas nak tunggu die load..ni dapat wat entry tanpe pending pon da kire bagus..xpe la mat..sabo je la yep..

lau ikot jam kat screen ni da kol 1 pagi da..mate aku ni bile otak aku da ngadap something..die nak lak manje2 ngan aku..bile aku layan manje die lak yang ilang..pelik sungguh..sabo je la ati...


ni aku yang sekarang...grrrrrrrRRRRhhh






p/s:aku jumpe lagu hijau daun..lagu yang da lame aku cari..tapi..all about him again..stop it la MAT..MOVE ON u LOSER!!!

No comments:

Post a Comment