Followers

Wednesday, June 29, 2011

report kad,sukan sekola n aku

hahahaha...


arini aku dapat gak online secara langsung dari rumah aku sendiri..even line beruk maxis ni cam bangang..tapi..kire bersyukor je la ye..t lau ad rezeki lebey baru bayar bill pending celcom aku lak..hehehe..baru ley lawan ngan adik aku..


arini..aku tengok coffe prince sambil sedu-sedan r..tapi kan layan kat tv..so simpan air mate tok esok lak r kan..bukan x pernah tengok pon..saje..meluangkan masa lapang..CHOI HAN KYUL..haha..



hero n heroin..


cold yet nice guy..


cute Ha-Rim..






lepas dok berbulan kat umah ni..x rase pon mase berlalu..rupenye..dak2 yang amek short sem da abes pon amek short sem..cam cepat la pulak cuti aku ni..4 bulan..xde la lame mane pun..adik2 aku pon da sibok ngan hari terbuka kat sekola memasing..


cite pasal ari terbuka kat sekola ni...memang aku ade banyak memori la pasal hal ni..ari terbuka ni..lau korang terime pelajaran kat malaysia memang korang merase la..tiap2 kali pertengahan tahun cikgu kat sekola akan bagi surat soh mak bapak datang ambik penyata kecermelangan kite..kalau datang ambik je xpe..tapi..meh aku bukak cite siket..


time aku sekola dulu..mak aku je yang selalu datang sekola amek penyata aku..tu pon..mase aku darjah 1 sampai darjah 6 je..naik form 1..mak aku da malas da..first n last time cikgu kelas aku dapat meet n greet parents aku mase aku form 5..


bapak turun padang amek report card aku..kecut gak r aku..memula sampai je pakcik deris kat depan pintu kelas..aku da cuak da..muke da r cam left. kolonel tentera..membe2 aku yang kat sebela yang tengah syok gelak2 terus blah tempat lain..haih..sampai turn bapak aku je..muke aku memang da macam dak innesen da wei..nasib baik..cikgu aku cakap..


'kelakuan anak encik sangat baik.die memang murid yang baik.pandai,berkaliber,dan sangat comel'

ade yang caye ke camtu cikgu aku cakap..kalau ade yang caye..hehehe..better korang gi r menuntut ilmu agi r pasal aku..tapi..nasib baik la yang pakcik deris xbanyak kero..selagi die xdengar yang aku ni ponteng sekola tanpe pengetahuan die..die ok je..

lau mak aku..habes badan oi..memang kne siat sampai tulang aku kena siasat..hahaha..mak aku stop involve amek repot kad aku lepas sekola rendah..4 tahun belajar kat sekola menengah..tiap kali ari terbuke je aku x datang..hahaha..parents aku pon time tu tengah busy keje kat luar segamat..so..selamat r aku..

skang ni..aku lak yang ganti tempat parents aku gi ari terbuka adik2 aku..memang untung la dorang..selamat dari mak aku nye penangan..aku malas gile..bukan ape..lau gi tolong amekkan report card tok adik aku yang form 4 tu kire orait agi r..tapi lau amekkan tok adik aku yang darjah 2 tu..leceh tol r..

pagi tu..mak aku soh aku gi amek report card kat sekola agame adik aku..ok r..aku da siap da..ngan berat kaki nye aku gerak r..sampai je kat kelas tu..satu je dalam kepala aku..

'aku da agak da'

aku cover agi..xpe..duduk lu..sampai turn aku..rase nak lari la..malas r..tapi..adik aku tarik tangan aku..aku pon salam ustazah tu..adoiii..senyum sikit..



camtu r aku bile senyum..sebijik gile ngan kembar aku..


'sila tuliskan name puan dan name anak puan kat sini ye'

DEMMMMMM!!!!!...terus xde mood nak senyum agi..malas r..




pandangan maut..

satu je soalan aku..aku ni nampak cam makcik2 ke??


well..aku nye result time skola dulu xdela teruk camni..tapi skang..ade sikit r..kkadang rase cam semakin bodo pon ade..hahahaha

well..anything else..STS nak wat ari sukan lak..esok..30 hb..so sad aku xdapat join skali..tu la dulu mase skola..malas nak gi ari sukan tiap2 tahun..skang ni..aku sanggup wat ape je..just nak attend benda tu..huhuhhu


sebab aku xde gambo mase sukan sekola..cik Google bagi aku pinjam ea???


my STS SENTIASA MAJU..proud to be STS-ian..haha


p/s: he reminds me of someone..guess..who??


tommy kurniawan.



tommy kurniawan??or..??who??


zahiril adzim..got mole too..sweet..




No comments:

Post a Comment