Followers

Monday, March 4, 2013

xde pape

xde pape.
just nak bagitau kat orang sepatutnye.

aku balik segamat.
gi bandar.gi upwell.gi McD.gi kedai cendol.gi tempat tuisyen bawah jejantas.gi basten.gi rock garden.tengok kelas kite dulu

aku makan cendol.tapi xsedap.mmm.maybe uncle ni da tue.xsame cam dulu lagi.
aku gi round upwell.tapi xbest.aku belek baju yang kite selalu belek dulu.tapi..nape baju ni xsecantik dulu?maybe..da out of fashion gak nye.
aku gi McD.makin cantik.tapi nape cam xbest je.maybe sebab aku da selalu gi McD kat tempat lain kot.
tempat tuisyen,basten,skola.senyap je.maybe ari minggu.cuti kan.

then tetibe aku sedar...

korang xde.pasal tu la.baru la aku sedar ape yang bestnya SEGAMAT selame ni.

KORANG!

AKU RINDU KORANG SANGAT.


rindu kat betape sedapnye cendol ni dulu.


 

No comments:

Post a Comment