Followers

Wednesday, March 20, 2013

wreck up my nerve

there's a PSM presentation the day after tomorrow for me.

hamaigad.WTH am i doing in front of this laptop.

but who care?it's my choice n my choice alone.teheee

tapi.kerja aku skang ni ialah..risau pasal presentation tok proposal aku.cek ape yang patut.ade agi x yang kene betolkan.what should i do if the panel condemn me?what should i say?

well..tu la sepatutnye tugas aku skang.keep on worrying.sampai termimpi2..tu la setandet dak yang dok belaja kat U.tu baru normal.kalau x..korang akan di-cop sebagai pemalas.calon2 dak yang stuck.so..untok di-cop sebagai NORMAL UNIVERSITY STUDENT..aku perlu rase risau.RISAU.

jadi..

get the hell out of THIS n start working ur mind on something important!!!!!!??!! 


xyah la nk emosi sangat.*wink* amacam? 







p/s: missing them so bad.i wish i have a lot of time.

No comments:

Post a Comment