Followers

Friday, March 8, 2013

baucer buku.

ok.now.aku da tersampuk ngan LEJEN PRESS.

it's happen in all of sudden.sebelum semalam..aku xtau n have a clue pon ape tu LEJEN PRESS..ye.



just pegi kat booth tu pon sebab nak menghilangkan bosan..take a book..take a look.mmm..not that bad.belek2.mmmm.3 buku 50.ley pakai baucer lak tu.nekad la.rembat je.nak buat ape gak simpan baucer ni.nak beli buku kuliah aku.memang x la..

bebalik.bebelek.ok.dammit.can't get my eyes away from it.mengikut citarasa aku.n make me feel like reborn again.hehe.

essence sempoi aku cam dihidupkan kembali.hek.pas HLOVATE nye rangkaian..ni la aku rase novel yang memikat hati aku.sempoi.gile.n cool.

aku layan AWEK CHUCK TAYLOR,Nami Cob Nobbler.

well..semalam..aku dapat jumpe die in person.thanx to budak umah aku nye twitter update gak la..dorang tengok aku dok tergelak2 bace buku.

'Kak Mat..sok mmat yang tulis buku tu datang UTHM'

sebab class packed sangat.petang baru aku sempat singgah membeli lagi kat booth tu.aku amek agi karya mamat ni.nak bayar.akak cashier tu gitau.

'xnak otograf ke?'
'ade ke orangnye?'
'ni yang kat sebela ni..'
'la..yeke?mestila nak.ingatkan da xdapat jumpe tadi'
*muke eksaited

die bukan la penulis feymes.yang orang kene beratur panjang semate nak dapatkan contengan kat muke depan.but.still feel honored sebab die sain buku aku.thanx Mr.Nami.u r the best.hee.





n kat bawah ni..ape yang aku dapat for my baucer buku yang gomen bagi kat aku.250.nett.aku pakai tok memenuhkan koleksi bahan bacaan aku.thanx gomen.





No comments:

Post a Comment