Followers

Monday, March 18, 2013

weekend

emmm.nasib baik la..aku x mengharungi hujung minggu yang bosan.atas kegagalan kitorang gi berjimba kat genting mule2 dulu.

aku xjadi berjimba asmara kat genting..aku gi ber-shopping mopping kat KLUANG MALL.hikhik.

alasan kat bank 'dunia' aku..aku da kehabisan stok baju.siyes.ni bukan memain ok.aku memang da kehabisan stok baju baru.n nasib aku memang baik..mak aku luluskan pengeluaran duit.teheee.thanx Mak.

tapi..sebelum tu..lek lu..

malam Khamis tu aku da gi layan movie dulu..heee. WARM BODIES.romantik wooo.kalau nak dibandingkan twillight ngan cite ni..aku prefer cite ni..then..layan kepale gile 2 orang mamat ni.karaoke di tengah malam.then lepak di dataran di awal pagi.xde keje.borak2.then sampai umah kol *teeeeeet*

 zombie ni name die R.


aku lupe watak pompuan ni..tapi lau xsilap.. Julie kot.

  
but still..whatever is ur name R or whatsoever.I'm TOTALLY IN LOVE WITH U.


then..ari ahad..hit the Kluang..n shopping.aku dapat rembat 5 helai baju.n sepasang selipar..plus..makan..wayang n karaoke.teheee.abis gak la..mmmmm..shhhh..

then..ni gambo aku ngan Piji lak..gambo Amin xde..sebab die yang tukang amek gambo.heee.



kat dataran pas balik menyumbang suara.
 



kat KLUANG MALL.
 


kemas meja studi petang tadi.ni la hasilnye..amatla tinggi.
 
 

No comments:

Post a Comment