Followers

Sunday, March 17, 2013

akhirnye.

line da ok.huahaha.so..meh aku hapdet mase aku join AJK debat perdana integriti 2013.

tuan rumah tahun ni..mestila UTHM.kalau x..xdapatnye aku nak join jadi AJK ye dak.

heeeee.

even letih pon..tapi aku had a lot of fun sebab..aku belaja banyak benda.salah satunye..belaja ape tu debat.teheee.sebelum ni..i don't have any clue what is debat..tehee..

aku jadi runner/usher tok UniSZA..it was a great n fun experience..even mase terlalu singkat tok beramah mesra ngan dorang..tapi..aku hepi kerja ngan dorang..even dorang tak masuk final..tapi..bagi aku..dorang sangat hebat..kalah tipis je ngan UiTM n USM mase kat pelawanan pusingan aritu..

so...ni je la gegambo yang sempat aku amek for the 4 days..heee..xbanyak..sebab amat letih..lau amek gak gambo..kualiti muke aku memang xlawa n fotogenik.heee..

 
 tag kitorang.


day 2: gambo dalam bas sebelum gi MRSM BATU PAHAT
 

 ngan kak nony..muke memasing letih x terbayang.


aku,wan,siska n jas..dak kebajikan..memane bawak kotak putih tu..
 




kami.n kami.lagi..heee
 


kalau aku cakap aku dapat lepak sesame ngan najwa latiff korang caye x??




 dak 3BPB yang monteng kelas gi tengok final debat.



tadi ngan 'najwa latif' ni ngan Datin Seri Norjuma.heeee..yang ni memang betul selebriti.


and lastly..pemenang debat tahun ni.. UIAM.tahniah.tapi...pasukan fevret kitorang xmenang..sape..??UiTM laaa..ade adik hensem wooo!!!!teheee.



the WINNER.

No comments:

Post a Comment