Followers

Friday, April 27, 2012

together we make it possible


akhirnya..satu presentation aku da setel..HUBUNGAN ETNIK aku da pon setel..lega da kaki aku..satu beban da setel..

this time..aku n grup aku keluar dri kepopompong kitorang..cehh..bunyik da macam kupu2 kan..since..kitorang bebas nak wat camne presentation ni..so..sume mastermind dalam grup aku..kuarkan idea bernas memasing..

then..jadila..

SAJAK+SKETSA+FORUM

yang amazing gile nye kitorang ni..*puji diri sendiri.. bukan ape..idea tu just sesaje je..sebab..tergugat tengok grup lain yang prepare best2..so..ape agi..serlahkan la kegilaan kitorang..

and the result..we are showing our different colour..totally..sampai aku yang da cat kuku wane itam ni tetibe naik pangkat jadi USTAZAH *sebab aku ahli panel forum kan.. kak nisa n kak mun yang memalu kucing pon mampu menjayakan sketsa tu ngan penuh keyakinan n emosi tu..cam tu pentas dorang tau..amazing kan.. *puji diri sendiri lagi.. senang cite aku sangat puas ati..lelagi bile lecturer aku tunjuk thumbs up..rase nak nangis bhai!!!terharu..

aku rase sangat puas ati bile aku dapat realisasikan idea kitorang to an amazing performance.. *for us je la kan.. 

but..who care?!..yang penting..aku puas ati n bangga ngan kerjasama grupmate aku..korang the GREAT!!


ni lak gegambo in the making n behind the curtain project kali ni..

posing time!!!show some teeth, n V-sign post..!! YEAH WE RULE!!



1st draft discussion : library..mase ni la..idea tu jadi nyata..



tengah pening agi ni..aku pon tgh blur2 ayam..xpaham konsep agi..



bukan senang tau..letih gak..




setel..so..time kitorang posing lak..


ni scene aku nak wat photoshoot majalah wanita..sile scroll sampai bawah lau nak tengok cover majalah aku.


comey kan kami?!! da tau da..



pas setel presentation..senyum memancar pas ilang nervous..kikiki



askar israel yang kejam kat depan..siap senapang bagai tu..handmade k..



kesalahan : duduk merata tempat sambil wat muke comey 
hukuman : tembakan di kepala.



kesalahan : tunjuk V-sign ngan muka yang comel.
hukuman : tembak sampai heartless..huahahahaha..





we're cool,fun n young!! we're '91-ers.. '91 clan in 2BPB..hehe..we are the youngest!!huhu..


ok..ni la die photoshoot solo aku..hold ur breath..aku xtanggung ape2 claim insurance lau ade ape2 kecederaan mase korang tengok gambo ni..hahahaha..

presenting model of the year.... MAT!!!!!


 ok.kite put a fullstop.kbai


kredit gegambo: siska,jas,aku,kak mun,kak noni,kinah,kak nisa,michelle..

No comments:

Post a Comment