Followers

Thursday, April 19, 2012

birthday wish!!

2nd session for this sem was started..excited?!!..a bit..


sebenonye,..ade banyak benda yang aku nak cite n luahkan..tapi..sebab takot entry panjang berjela..so aku pilih mane yang patot je la..


sebenonye..entry yang ni..aku nak dedicate special kat my best friends out there..yang maybe n aku pasti dorang xtau kewujudan blog merapu ni.. *tarik nafas lega..


recently,an incident happened..*ak xmo mention what kind of incident..but it related la ngan ape yang aku membebel kat bawah ni..maybe..sape yang bace entry ni sampai bawah akan rase..betape childish-nye perangai aku..so sit tight n buckle urself..


a birthday is a very special day to a living person..sebab..hari ni la die sedar yang die da tua..kakakaka..ok..bagi aku..birthday ni ari yang spesel bagi aku..sebab..aritu la aku lahir ke dunia n membesar n jumpe ngan orang yang aku sayang..titik permulaan hidup aku..


so..time ni la kite amat perlukan orang yang kite sayang..bukan nak minx Ferarri merah or jam Tag Heuer..jauh sekali minx tiket percutian satu dunia..cukuplah hanye satu ucapan 


HAPPY BIRTHDAY A'A!! *contoh la kan...

it will seriously make ur friend's birthday a blast..just show ur appreciation to be living in this beautiful world n being ur best friend..

.."ala..bukan aku xmo wish..krdit aku xcukop la"..

beb..ok.kadar sms maxis-maxis baru 0.02 sen/sms. celcom-celcom baru 0.01 sen/sms. celcom-maxis baru 0.06 sen/sms. maxis-celcom pon baru 0.06 sen/sms..murah kan..lau korang ley reply every sms from ur bf/gf..why not a single sms to cheering ur friend on his/her special day.

.."ala aku da wish la..kat FB/twitter/whatsapp/viber/BBM..naseb la lau xbukak"..

that's why i hate those kind of technology sometimes..beb..it is his/her birthday make it special..just a bit..just a bit n it will give a great impact in their life..

.."la..beb..aku tol2 lupe bday ko..well..henpon lame aku yang aku da set sume tarikh bday or any anniversary tu da masok kolam..so..aku xsempat nak salin baru.."

ermm..camtu ye..susah la nak cakap..kn..

.."aku ade test la..sangat bz..k.bai"..

lau camni..aku nak cakap ape lagi kan..study lagi penting..but nak taip HB ppon xsempat ke? x? ooo.. ok. wish u the best.u deserve the best.honestly. =)


macam2 kan..yang camtu ade yang camni ade..tapi..aku yakin ngan sepenuh hati yang kekawan baik aku xkan lupe arijadi kekawan baik die gak..sebab..da lame kan kite kawan..impossible la ley lupe..n aku yakin membe2 baik aku xkan ade terlintas langsung alasan bodoh cam kat atas ni..

kn..?kn..?kn korang..??? *mata penuh sinaran harapan. 

cam bebudak kan aku..??bunyik cam aku ni lom agi nak membesar..lom agi ready nak face the sweet but cruel world kan..??but..for me..

friends are like the diamond in the rough.
a cure to disease.


guys..camane ensem n romantik pon pakwe/laki aku nanti..1st wish setiap kali bday aku..aku harap datang dari korang..sebab..u r special to me..n as long as i can breath i will trying my very best to be the special one for all of u..




p/s: kekadang kite gado..kecik ati..terase ati..tapi..at the end of the day..we'll find each other again..it will never break..i love ZAIMAS

No comments:

Post a Comment