Followers

Sunday, October 16, 2011

my first midnight show

^_^


ye..mulekan sesuatu dengan muke yang ceria..so that..hidup kite kurang masalah..


ok..da puas senyum..??


senyuman ni senaman tok muka kite..sebab..bile kite senyum..otot kat muke kite akan bergerak..so..muke kite nampak lagi muda n berseri..so..


'senyumlah..senyumlah.ohooii..cik mek molek..'


malam semalam aku wat something yang baru..something yang aku lom pernah wat agi..
(sile jage pkiran korang..jangan melepasi imaginasi anda) heeee..


aku gi layan midnight movie..hahaha..syok gak..melepak kat depan square one tu tnpe wat pape..


sebenonye..aku malas n xckup bajet nak kuar minggu ni..tapi..sebab idea aku yg spontaneous mase ari jumaat tu..aku pon invite apek n yana gi tengok wayang..tambah gile nye..aku xnak tengok wayang time siang..aku nak tengok waktu malam..oleh sebab kekawan aku ni memang suke dengan idea gile..so..dorang setuju je..


so..malam tadi kitorang 3orang melepak r kat s.1 tu..beli tiket kol 1 pagi..amek ko..nak sangat midnight..hahaha..even kopak pon..best gak..da lame xlepak ngan kawan segamat aku..lagi best lau cukup..terbaek r..sementare tunggu wayang..kitorang 3 orang berborak kat depan s.1..perrgghh..aku rase satu BP leh dengar suare aku gelak..aku memang hepi la..lepas tensen sikit..


ok.pic time..



aku suke poster yang ni..sebab ade gambo dak kecik tu..haha


sampai kat McD baru sedar..ooo..malam ni MAN U vs LIVERPOOL..


apek melantak..DOUBLE QUARTER POUNDER..terbaeeekkk


syok tol die makan..


comey kan aku..yana kate cam penguin..apek kate cam tikus..cilake..


tukang amek gambo..yana..YANA..aku nmpak slim dari belakang..


ko cite pe apek??ko curi snap agi YANA????!!


sebab aku sampai umah kol 3pagi semalam..so aku bangun tido memang dekat kol 12..pas siap makan then mandi..aku sambung agi tido..sampai r petang..then petang ni..kitorang wat lempeng..aku memang ade maslah nak goreng lempeng..tengok je la hasilnye..



sila pandang ngan nilai seni tertinggi ok...lempeng aku..sobs..


masterpiece kak noni..huh..menci..


aku rase hepi..hehehe..thanx to yana n apek wat minggu ni..next sem..korang nye turn lak..double the movie k..hahahahaHAHAHAHAHA


p/s:pelik..tapi..biarla..agi bagos kot..gi jejauh ea..aku da penat da..let my heart rest in peace..






No comments:

Post a Comment