Followers

Thursday, October 20, 2011

aku yang malang..

hi guys..how is your day today??


ok??


hahaha..


ok.lau korang pon wonder camne la agaknye hari aku arini..jawapan aku mestila...(bunyi gendang suspen)


AKU ADE ARI YANG TERBAEK


well..aku saje je tulis yang i have a very good day today..sebab lau aku cakap aku ade ari yang malang n aku tengah sedey..mesti dalam mase sejam..ade orang datang melawat aku..n seminit dari post ni kene post mesti henpon aku jam..sebab ramai banyak sangat call n sms masuk..kn?kn?kn?


ok.i know i am famous.ok.tell me something that i never know. *muke bongkak


tapi..siyesly..aku rase aku malang tol arini..actually bukan arini je..ok..sile pkir ye..


situasi pertame.:


aku selalu sampai kat dewan kuliah(lau ade kelas pagi)..aku akn sampai kol 7.45 pagi..even kelas aku stat kol 8.00..n memang setiap mnggu aku akan sampai lagi cepat dari lecterur aku..ok..aku pon cool je r..tapi..satu minggu tu..aku terlambat sikit je..n bile aku sampai..lecterur aku da sampai..tapi kelas lom stat agi..aku pon cool je r..amek seat n ready nak dengar lecture..tapi..all of sudden..


"for those who came early than me today will earn 5 extra marks.only for today"

SHIT!!!! 

situasi kedua.:

even aku ni bukan skema yang tegak dengar lecture mase kelas..tapi..at least aku xpernah ponteng kelas..n aku selalu tengok dak2 yang selalu x datang kelas..n lecterur aku xbanyak bunyi pon bile tengok attendance x penoh..tapi..sem ni..aku ade gak miss kelas..aku ade urgent matter n aku mmg xboleh nak kemukan ape2 surat..so..ak decide aku ponteng je r..sebab bagi aku benda tu memang penting..tapi..

bile aku balik..membe aku cakap..

"mat,miss nak jumpe ko sebab ko xdtg kelas die semalam.n sir pon cakap lau pas ni ade yang xdatang mesti sertakan surat or else die panggil"

terbaiiikkkkk...*cilake

situasi ketiga.:

aku memang nervous gile arini sebab aku ade presentation..n bile aku tengok slide aku balik..cam ade yang xkena..n aku tengok kekawan aku yang satu team sibok rehease hafal skrip..aku pon control nervous layan tengok group lain nye presentation..

.sekali tengok setiap presentation..bile sampai kat part yang aku kena wat..ayat slide kitorang hampir same je..mati r..mesti aku kantoi ngan sir yang aku copy paste je..sebelum aku je da 5 group yang pakai ayat yang same..tapi yang wat aku tambah takut sebab..ayat kitorang memang same..tapi bile tengok setiap group lepas je..aku pon  cool balik..

so sampai la saatnya..kitorang pon present je r slide kitorang..ok part aku lak..

"this slide shown the rules n regulation of our company.every workers that had been recruited in our company need to obey all the rules.."

ttbe...

"wait.where did u get this?"

huh??!!! aku da agak da.kantoi punye..

so..korang rase...malang x aku???

GERAM!!!!!!!! GILE!!!!!!








p/s:same je ngan hal alien ni..aku memang susah nak jumpe die..tapi..tetiap ari aku nampak EX5 putih..cam nganjing gile..tadi aku nampak semua classmate die..tapi..die...MEMANG TAK LA!!!! aku nak jumpe ko..susah sangat ke???aku nak jadi kawan ko..payah sangat ke???susah sangat ke nak ignore ape je yang aku pernah cakap dulu????aku just nak second chance to become a friend?????susah sangat ke???????aku cube lupe ape yang aku rase kat ko just nak jadi kawan ko..macam yang ko nak..tapi..kenape susah sangat nak jadi kawan ko??????

No comments:

Post a Comment