Followers

Friday, October 14, 2011

akhirnya..

salam guys..


ohayoo..


anyeonghaesayo..


well..aku wat post ni directly from lappy kak nisa..!!


hehe..thanx kak nisa..


ok.arini..merupakan ari paling penat yang pernah jadi kat hidop aku..sebab..


1.kelas aku stat awal pagi..xbape awal pon..kol 8..standard..tapi..AKU NGANTOK..
2.setiap kelas aku ade kuiz..even aku bace pon..tapi..AKU XSUKE..
3.then..aku dapat buku..buku manufacturing technology..n guess what..buku die sgt..BERAT..4KG!!!!
4.just imagine aku kena panjat tangga yang sudut die maybe 45' or lbey nak naik tingkat 5 sambil pikul buku yang berat hampir 5KG..!!AKU MEMANG PENAT..
5.aku kena berkejar dari arked ke library..tapi..groupmate aku mnx cancel discussion last min..AKU XMARAH TAPI SAJE JE NAK POST..(ak xkesah pon sebenonye eddi..siyes..)


hahahahaha..tapi bile da balik n tido..aku da lupe da pasal ape aku marah n penat..agi2..bile nor datang umah aku n aku da cakap clearly kat die pasal ape yang aku rase kat die..sorry r nor..maybe ayat aku cam kejam..tapi..lau tu je yang dapat wat aku xhipokrit ngan ko..aku rase its better kot..huuu..


ok..pic time..agipon..gambo dapat mengambarkan segale gale nye..kn?kn?kn?



muvie yang aku nak tengok sangat..


alah..


error..xley nak upload gambo..

ni lagi satu agi benda yang wat aku MARAH..




No comments:

Post a Comment