Followers

Wednesday, October 12, 2011

masalah..

well..hell-ooo


ok.skang ni cube story kat aku..


cube cakap kat aku..sape punye hidop yang xpernah ade MASALAH..??
meh habaq kat aku..aku memang nak bagi ganjaran lumayan la kat manusia bertuah tu..


siyesly wei..lau aku jumpe la orang yang xpernah kenal masalah memang aku pay respect la wei..


bagi aku lately ni..banyak benda yang wat aku sesak nafas..senak ati..beku otak..huih..memang macam2 penyakit la wei..


yang paling terbaek tu..sekali sampai MASALAH..memang xtau nak queue up dlu..ye r..paling x pon..amek la no.giliran dulu..jangan risau aku xlayan..sebab..hidup aku ni da macam kaunter selesai masalah..setiap masalah akan dilayan..macam customer careline..jangan risau la..


sesak aku..haih..ati..otak..mata..telinga..kaki..tangan..sume gerak..lau mesin ni..memang da lame terbakar..lau laptop da berasap motherboard..tapi..nak wat camne..KITA MANUSIA


nak xnk..terima je la ngan rela ati..nak jerit pon..suara xkuar..orang x dengar..nak lari..kaki da penat..makin lari..makin laju lak kena kejar..xtau nak lari kat ne..haih..


tadi mase ak dalam kelas technical writing..aku sempat layan tengok the latest vlog mathluthfi..






best kan..??well..ikut je r care die..


actually aku tengah letih ni..kelas aku straight arini..memang terbaek la..letih tol..dri kol 8 tadi..sampai kol 1 baru abes..ngan lapo..aku stay jap..print handout note tok klas sok..letih habaq hang..xde mood pon ye gak..


some sketch la..



charms..


no entry:alien territory


p/s:time doesn't wait mr.alien...

No comments:

Post a Comment