Followers

Saturday, July 30, 2011

hypertension???

haiii..


well..another post kan???


aku nak share something ni..aku baru gi wat check up kat klinik..


lately aku selalu sakit kepala, then kekadang rase drowsiness je..nak pitam la..then along my back spine selalu je sakit..n left portion of my head selalu je sakit..so..mak aku assume aku kena hypotension..so..tok tau mak aku cakap tol ke x..aku pon gir wat check up..


masuk je..doktor tu tanye ape masalah aku..then aku cakap r..macam yang aku describe kat atas ni..then die terus pegang benda yang gune wat cek tekanan darah tu..then..die tulis something kat kad aku..pastu die suruh aku kuar dulu..then..after 10 min..die soh aku masuk balik..pastu die cek sekali agi..then..


tekanan darah awak tinggi ni.

so.mulai arini sampai 3hb ogos t aku kene visit clinic to measure my blood pressure..damn..da la bengang..pagi tadi..mase aku gi klinik sebab nak cek b.p receptionist tu siap geleng kepala..sebab mostly yang kene check b.p ni orang tue2 je..ngok ngek tol..tapi..in medical world..memang ade case macam aku..young hypertension or something like that..it's quite rare now..well..aku just hope je yang aku x diagnose as hypertension..leceh r..sume makan kena pantang..cehhh..

another thing..HARIMAU MALAYA KALAH..so sad..even aku xde la letak tinggi sangat harapan yang dorang ley lepas sampai Brazil for the world cup but..a bit sad gak r..but..dorang main memang best la malam tu..a bit proud la..well..aku suke AMIRUL HADI ZAINAL..hebat gak die main..n he got his own charm on me..like the red-headed..hahaha..


well..thats all..see ya..

No comments:

Post a Comment