Followers

Wednesday, July 13, 2011

5 things i hate the most


salam. hi. 


well..aku baru je dapat online chat ngan someone.err..he used to be somebody in my life..yeah..but now..err..let's say..the feeling still floating in the air je r..50:50..xpela..apepon yang aku rase..aku xrugi ape2..n that person pon same..maybe..die agi suke aku let go die..well..mlas nak pkir..mlas nak layan..kalau ikut degil aku memang susah la nak wash him away..sekarang ni pon tengah struggle ag ni..tapi xpela..ckit2 lame2 jadi bukit..


ok..switch mood k..arini..topik santai je la..aku da lame da pikir nak tulis entry pasal ni..tapi..sebab kesuntukan mase..xjadi la..tapi xpe..kite try je r ye..


5 things i hate the most..kite countdown la..


ok..no.5..


hospital.pasal benda ni bace je la kat hospital sultan ismail's entry lau bace sampai abes..rasenye korang da tau kenape aku x suke hospital.lagipon..kat tempat ni la ramai orang akan rase sakit..sedih..pedih..n segala macam rase..aku xsuke..kegembiraan hanye akan jadi 1/10 je..


no.4..


ubat.aku memang benci benda yang berkaitan kesihatan kot rasenye..telan panadol tu pon nasib baik terpakse..sebab dalam banyak2 ubat aku just ley telan dua jenis ubat je..panadol ngan ubat batuk cap ibu dan anak..yang len tu..selamat jalan r..ingat x panadol tok kanak2 yang warne merah tu..tu la ubat paling aku benci..satu agi..ubat2 jenis cecair..mak aku memang macam nak seksa banduan lau soh aku makan ubat..pegang tangan kaki..kepit hidung..tapi..aku ngan selambe nye sembur ubat tu keluar balik..memang perang r aku ngan mak aku..that's why aku xsuke ngadap muke doktor ..n ttiap kali aku sakit..aku tahan je..selagi aku boleh tahan la..



ni la ubat yang aku telan lau aku kena ape jenis sakit sekalipun..



no.3..


kandang haiwan.ok..especially..lori yang bawak ayam dalam kotak tu..tolong la..aku rase cam nak apply satu law je pasal lori tu..lori yang bawak muatan ayam..sile pakai lorong khas..nasib bek bapak aku bukan menteri jalan raye..hissh..tensen aku..bau da la semerbak..memang panas ati aku..


no.2..


susu.lagi satu allergic pelik aku..aku xboley minum susu..ok..ape jenis air yang berwarne putih susu la ye..lagi2 susu kambing,lembu n macam2 jenis susu..n aku pon kurang n jarang minum air ber-base-kan susu..contoh..teh susu..milo..horlick..nestum..dulu2 aku suke minum jus buah yang campur ngan susu or yogurt drink la..tapi..skang da x boley nak masuk lagi..ade gak sesekali aku try minum milo..tapi..belum sempat abes satu cawan..aku da mual da..mule la perut aku meragam..so..aku just terime air yang di bancuh pakai gula..


no.1..


sawi.aku xpaham kenape orang sanggup makan tumbuhan yang pahit ni.sayur lain still ade kompromi agi even aku x telan segale jenis sayur..tapi..tok sawi..aku memang anti gile..




itu je la yg boleh aku kongsi kat sini..have a nice day.

2 comments:

  1. ingt lg dlu2 jln naik kete lau selisih lori ayam abah slalu bkb cermin kete.. saje nk dengki kt ko..

    ha-ha :')

    ReplyDelete
  2. smpai skang ak allergic ngan bnde tu..tnggu t ak jadi mnteri jlan raye..aku wat lane special tok lori ayam...hahahahaha

    ReplyDelete