Followers

Monday, July 4, 2011

happy day in my life..

hi.


YEAAAAHHHH..


akhirnye..ni la ari yang betol2 dapat wat aku hepi dalam mase 4 bulan aku cuti ni..huahaahhaahha..mmg LOL la aku skang ni..


antare sebabnye..


harry potter da nak kuar la beb..n i am gonna watch it in 3d..hahahaha..no matter what..aku akan tangok gak the finale ni..xkire la bile..yang penting aku nak gak tengok..n possibilities aku akan tengok movie ni sangat positive..big clap for me..sbab dpat pujuk mak aku..kui3..susah kan..


next one..my lappy baby is back now..due to some reason..my lappy baby xde kat aku for about 3 weeks..n today i've got him back..very happy now..hehehe..my luvly lappy..hahaha..


n last one..all the problems that had been bugging me for about a year now is mostly over..it's relief me..hopefully..it will be over soon..aminn..


n the other one..the most waited drama on my list for this year had been out..YAYYY!!..YONGHWA!!!


HEARTSTRING

ak da tengok the 1st episode la..nasib baik line ok..dapat gak abeskan tengok ep 1..hehehe..


couple dalam cite ni..jong yong hwa n park shin hye..teringin nak snap gambo camni..YONGHWA!!


official poster HEARTSTRING


sweet kan..daebak!!




p/s:deleting alien is in process..n it's progressing..it's been pending a while but it continues again..wish me the best..

No comments:

Post a Comment