Followers

Wednesday, July 27, 2011

kawan aku masuk ospital??

hi.


aku sekarang ni tengah dilanda kerisauan..


petang tadi..mase aku tengah dok belek2 fb acc aku..aku terbace satu status kawan aku..my closest friend..dari status die tu..die say thanx kat sume kekawan die sebab lawat die kat ospital..aku bace je..terus capai henpon..sms..n missed call him..but..sampai la malam..baru la die bagi respons..ok..aku lupe die ade kelas..


lepas say hello..aku terus tanye die sihat ke x..a bit harsh..tapi aku da risau tahap gaban da..da la lame x contact..tup..tup..masuk ospital lak..


pas da puas aku tanye macam2..baru die jawab yang die kene serangan sawan Jumaat lepas..mule2 aku ingatkan die wat lawak bodo..but..xkan la orang sakit nak wat lawak..suare pon da serius gaban..n membe aku yang sorang ni jarang nak main2 ngan aku..so aku yakin yang die x tipu aku..xpuas aku membebel die nak gi kuar makan..


aku memang risau gak r..yela..die dok jauh dari family..aku just hope yang die dapat jage diri die baik2..risau wei..da r tu..mak aku siap cite agi..bahaye gak orang yang kena serangan sawan ni..benda tu x ley nak expect datang bile..risaunye..aku harap kekawan die kat sane dapat la tolong tengok2 kan kawan aku sorang tu..kalau dekat ngan umah aku..aku da gi tengok da..


i don't want to lose anyone anymore..


let me share something..


forbidden to remember,terrible to forget

a quote from a novel..unique..just like a person that I've been thinking when i read this quote..

just like that..

ok.pic of the day.start skang..aku nak letak gambo yang ade kaitan ngan ape yang aku search kat Google image..ok.pic of the day tok entry ni..


azam pitt..pelakon sijundai..just discover mamat ni dak sarawak..


a song from joe jonas..n new look of joe..HOTT!!!


No comments:

Post a Comment