Followers

Monday, August 1, 2011

entry pakai gambo..

arini simple je story..kite pakai gambo ye..


weekend ni..aku gi wat sesi berganbar kat taman tasik pasir gudang..eh..yeke..name tempat tu camtu..entahla..aku xpasan lak name kat signboard tu..



di balik kehijauan dunia..muncul la aku..haha


aku nak umah camtu..cool..haha



peace all..




yeah..the road i'm taken..



i am waiting for him..


then..melaka trip with my aunts..cool..even rase separuh mati aku..sebab sangat penat..letih..gile...



with my sis..mata aku sepet sebab sunlight..tepi pantai..


my name on the sand..


his name too..open confession??? :)


little by little..step in my life..


well..gambo yang kat trip to melaka to mostly kat pantai tg.bidara..kitorg gi makan durian then lepak kat sini je.sebab my cousin just outing je..so by 7 die kene balik matrix die..so.. xley nak go wander around melaka la..by the way..it's fun..

No comments:

Post a Comment