Followers

Wednesday, January 7, 2015

proposal

belek FB..pergh homepage aku penuh dengan cerita lamaran yang wow kat tv..memandangkan rumah aku xde pasang Astro..(sebab mak aku cakap tu sume pembaziran)..so..bukak2 FB kat ofis.....penuh!!

tahniah la ye...aku bukanla peminat..tapi..aku pon xrase aku ni menyampah...tapi jeles la...yela..pakwe i xromantik pon..hukhuk..memang la xelok dipandang cara lamaran macam orang barat ni...tp...sape yang xnak rase macam tu..hikhik..

so..conclusion aku..orang yang banyak hentam retis ni maybe die jeles..sebab..die xdpat rase dapat pakwe romantik camtu..tu la yang kait hadis bagai..yela memang salah...tapi..xsalah jugakkan korang mendoakan jodoh tu panjang dari dorang terus membuat maksiat...so..aku rase bagi sesape yang beriya2 hentam sampai kait agama..macam pak ustaz/ustazah ni sbenarnye lebih kepada jeles/sakit hati-sebab-hanis zalikha-x-pandang-die je..kalau iman die tebal..die akan tutup FB n terus tinggalkan benda2 lagha2 ni..

tu la aku nye pandangan..kesian retis2 ni..so..disini aku haramkan anak aku jadi retis.
NO.NO.NO.NO.NOM.NOM.NOM.!!

yelakan..tapi lau pikir balik..gentlemen gile pakwe die...huahahhaaha..jeles aku...so..mase dalam OTW balik dari kerja..(Din jemput sebab nak gi jumpe orang catering)..

aku : awak, ade bace x?pasal hanis zalikha kene propose mase kt show?


Din : ade.so?

aku : sweet.untung dapat pakwe camtu?


Din : lagi sweet saye.

aku : huh?bile mase?



Din : saye bawak mak saye terus.kalau awak nak agi sweet..tunggu pas kawen.


aku : ok.awak memang sweet.

hepi.sebab..he's good with surprising me..hehe..tapi..xkesahla camne pon die propose yang penting marriage tu diberkati orang tua.hehe

No comments:

Post a Comment