Followers

Wednesday, January 14, 2015

KPOP

cite semalam.

bukak fb..tetibe penuh ngan cerita budak perempuan bertudung kena peluk dengan artis Kpop.

WHAT??????!!!!!!!!

so..selepas aku kaji n baca segale ape yang keyboard warrior ni tulis..ooo..cite die camtu rupenye..aku minat korea.Kpop.yes...n aku memang teringin sangat nak tengok live performance dorang..membe2 aku pon ade yang pernah pegi konsert dorang..dorang kate best..sebab efek die bagus woooo..

hiburan ni segala bentuk pon lagha..benda yang melalaikan ni semua x bagus..dalam kes ni..ade pihak yang salahkan that Kpop idol..ade gak yang salahkan budak tu..tapi yang penting mak ayah budak ni malu dengan kejadian ni..

cerita ni pon dah sampai worldwide..bagi aku..aku ade terbaca ape yang Felixia Yeap tulis..kalau budak tu kate xboleh peluk saye..saye Islam..benda ni dah boleh jadi dakwah.pastu nampak x kesan cite ni..die boleh gi world wide...so kalau budak tu kate benda yang sepatutnye...world wide akan terus respect Islam n muslim..

contoh senang..tengokla kes tembak kat Paris...orang Islam tu serang n tembak penulis tu sebab menghina Islam sebab die lukis n hina Islam..ramai yang hentam kate kite ni terrorist..tapi...ramai lagi yang bijak pandai yang akan cakap..kes ni berpunca dengan provokasi..and orang kafir akan kagum ngan semangat Islam kite..yang xsedapnye main pakai bunuh2 lak..yang xberdosa pon terlibat..

tapi..bagi budak yang xpandai kawal nafsu dorang bile tengok mamat korea...it such a shit.tapi..semua orang buat siap..ramai lagi even x peluk mamat korea pon..tapi bermaksiat berleluasa..this thing happen sebab dah di upload ke internet,...so..ramai la ustaz-ustazah-online...

sabar je la ye...


haih.nak bace beso kan la.



p/s : harap2 dapat tiket Taeyang tu..sebab aku nak gi honeymoon ngn laki aku sekali nanti...hehehe.so ade la yang akan jage aku dari meluru atas pentas sebab tengok Taeyang tu nanti..hehe

No comments:

Post a Comment