Followers

Monday, August 29, 2011

aku n WGM n line P1

hello!!


sebenonye aku xde niat pon nak bukak blog ni tadi..first intention aku mase aku switch on lappy ni sebab aku nak sambung layan we got married:goguma couple..


smalam aku layan sampai ep.31...tengah semangat nak layan agi..tetibe dapat email from P1..


u have reached ur limit of usage.

so..that's y la aku pelik nape la lambat sangat line ni gerak..xmcam semalam..laju abes..semua orang keluar beli barang malam semalam..tinggal aku sensorang..ape lagi layan WGM..baru nak siapkan satu ketupat da siap loading...bapak laju line..tapi malam ni..malas nak tunggu lame..penat sangat..so..aku amek kptusan tok tido je la..

oh..ye..aku da pandai anyam ketupat...!!!

hehehe..sebab gambo die kat dlam kamera..aku malas nak cari USB cabel nak transfer..but there's some pic la...family aku buke pose kat tepi laut..teluk jawa..nice place..n nice gak lauk die..seafood meyh..


aku ngan mak aku..same sexy kan bibir kitorang??? ^^


iwan,nenek,mak, n adam


another shoot..


hehe..the owner...huuuuuuuu


another one..


ni la teluk jawa..yang lampu2 tu..tmpat kapal parking..


mak n adam..


yang kkat bawah ni gambar yongseo couple..comey ggile dorang ni..well..aku memang nak pakwe cam JUNG YONGHWA ni...he's my dream guy..simple,funny,sweet romantic..most of all..die pandai main gitar...


ni la wedding photo dorang...








aku nak JUNG YONGHWA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment