Followers

Saturday, May 14, 2011

holiday start..

hi alls..wassup..??


aku baru je sampai umah semalam n aku rase cam nak balik u aku balik je..aku nak LINE WIFI..rase cam nak je suruh mak aku install streamyx kat umah..tapi...


then adik aku bagi idea..


jom online kat esso depan tu jom.

aku yang macam baru sedar ni pon teringat yang aku bukan nya spend cuti aku kat umah aku yang ade kat sepinang tu..hehehe..kat sini..kedai mamak pon ade wifi..biasa la..aku kan biasa hidop kat area kampung..tapi..aku dengar skang ni segamat pon da melambak kedai ada wifi..maybe aku je kot yang lambat kn..well..cover malu..


so..aku pon merembat kunci EX5 kesayangan aku..then..now i am online from the petrol station..hahaha..


aku balik semalam naik bas je..mak aku lom agi baik ati nak jemput aku kat BP ok..ye r..rumah dekat kan..JB-BP je kn..memang x r mak aku nak jemput..xde ape yg jadi la..then aku pon x tertido agi mcam aritu..tapi..aku terjumpe lecturer aku kot..satu bas agi tu..nasib bek die lupe muka aku kan..well..aku x feymes dalam kelas so..selamat..hahaha..


hahaha..so..dengan selamatnye aku sampai umah..malam gak r..nak patah bahu aku angkut barang..mak aih..ahaha..


bile da balik ni..tetibe aku rindu la pulak kat membe aku..especially kat kak faz n lin..pas ni..susah la aku nak borak2 ngan dorang..lau yana n nor..aku ley lepak umah dorang..umah xjauh mane pon..tapi lin n kak faz..huwaaaaa..mat rndu korang.. sobs..sobs..





ni gambo umah idaman aku..siyes umah ni lawa..mansion kot..


dak yang nak mencapap muke dalam blog aku..


lappy n ayam..haih..punah duit aku..


my beau..EX5..luv u beau



dak gemok nak say HAPPY HOLIDAY 


baru lpas ujan..sejuk je JB..hahaha..

1 comment: