Followers

Thursday, January 3, 2013

tahun baru

2013!!


ok.aku mulekan awal2 tahun baru aku ngan perasaan cemburu..


1st time aku rase aku jeles n terkilan bile tengok orang ade anak..my aunt (name FB qiqy lala) dapat her 2nd child..a baby girl..skang ni die da ade 2org anak..lau ikot law..memang die makcik aku..tapi..hakikatnye die ngan aku sebaye..n ikot kiraan bulan..aku ni akak die..tapi..she's married n she has 2 childrens..cute little family..


so...maybe kite ley turn the negative aura tu jadi positive kan...emmmmm..maybe aku ley cari bakal2 suami aku tok tahun 2013 ni...hikhik..

azam tahun baru...??

emmmm...cari laki..??hahaha

tebalkan iman..tipiskan dosa..tambahkan kebahagiaan..kurangkan kebencian..

but seriously..tahun ni..aku kene find my goal in this life..for my future la...aku kene set up mind aku to be more mature sikit la..da 22 tahun tu beb..



AISYZARA QISTINA..welcome.



tahun ni da setahun da umo budak tembam ni..fotogenik tol..macam kakak die..hee
 


bas yang amat ceria..
 

No comments:

Post a Comment