Followers

Sunday, January 13, 2013

serabut.

serabut!!

hidup.meja.katil.




sume serabut.

tinggal satu payper..then..i'm off for month.just a month je la.

cuti..mm..cuti.despite ngan kerja yang melambak aku kene gak fokus ngan aku nye PSM yang bakal aku amek sem depan...tajuk..isi..jurnal..perrrghhh..

at least ade gak alasan aku nak melagha kat McD or rumah hujung minggu..heeee..

cari ketenangan kan..heeee..

maklumla..meningkat usia ni..macam2 masalah gak la yang aku ade..kesihatan..kewangan..perasaan..??so..ngan cuti ni..aku harap2 dapat gak la menyelesaikan masalah2 tu kan...so..t ley la start anew balik tok next sem..next sem banyak nak kene struggle..kelas..PSM..

masalah kesihatan aku ni xlain x bukan ialah masalah berat badan..ntah camne lagi la aku nak kurangkan..haihhh..aku perlukan something or maybe someone for boosting up my will to slim down my body..

lau masalah kewangan tu..emmm..standard la..hopefully cuti ni dapat gak la cari income tok tampung aku awal2 sem depan..then..jiwa ni da meronta-ronta nak gi berjimba awal sem depan..yela..jiwa remaje kannnn...

lau perasaan lak....emmm..ni yang susah sikit nak settle.. macam semalam..beborak ngan pakar psikiatrik aku..yana,kak nisa,kak nony n kak mun..baru la aku perasan yang aku ni sebenonye tamak..aku nak Hagen-Dasz sesangat..craving gile..tapi..aku just mampu beli Baskin Robbins ngan Big Apple je tok statisfying my sweet tooth..even rase xsame..tapi..aku tetap mampu tok yang tu je..aku suke gak Baskin Robbins n Big Apple tu memang memuaskan ati..tapi..xmampu lagi mengatasi craving aku kat Hagen-Dasz..

mmm..
 

so guys.hepi oliday n lau senang wat la surprise tok aku kat JB nanti..guys..i love surprisesssss...heeeee..


tutu say epi oliday..muke die sedey je..


 

No comments:

Post a Comment