Followers

Monday, June 11, 2012

privacy

semalam : belek2 fb..pastu jumpe wall post ni..then aku share kat Yana n Wahid..


arini : otw nak gi exam.jalan kaki. pastu...nampak 'sweet couple'..heee..untungkan ade pakwe..nak gi exam pon ade orang teman..jeles gak kekadang..yela..


then..jawab la exam tadi..paper TITAS..emmm..syukur gile aku belek gak soalan lect aku bagi mase last kelas..thanx..


sebab mase yang aku spent sangat pendek..jadi..sesambil aku isi borang OMR tu..otak aku leh lak terbang tempat lain..iissskk..mencik r..


ni la wall post yang aku share kat Yana semalam..




so..aku nak tambah sikit agi..*sebab tetibe je aku dapat idea..


16. keep it private.


- emm..sebab ni lumrah manusia biase..aku rase bukan aku je..tapi semua yang bace benda ni aku rase akan setuju.ok..here's the reason..


sebenonye..bile kite make it official yang kite ni ade special relationship ngan orang ni..ade baik die n ade yang xbek die..*tolong bace tanpe melibatkan perasaan ye..
yang baik nye..lepas kite da declare n tayang pakwe/makwe kite..barulah orang tau kite ni da berpunye..n xdela orang nak kacau agi..market close!!!


tapi yang kurang bagosnye..bile orang da tau..kite xboley nak bajet ramai yang bahagie dengan kebahagiaan kite..dalam 10 orang kat sekeliling kite..mesti ade 3 orang yang quite annoying ngan kebahagiaan kite..


ade yang wish for the happiness and ade gak yang wish for the suffering.


kekadang bile da ramai sangat yang mendoakan ni..jadik gak..heeee.


kekadang tu..couple ni..xpayah nak tunjuk sangat pon xpe..nanti ilang manis die..agipon..lagi banyak rahsia agi thrill..hehe..


RENUNG2 KAN DAN SELAMAT BERAMAL  :)

1 comment: