Followers

Friday, June 22, 2012

growing up



semalam..mase penat bace note..aku explore FB aku...hmmm..


dalam sibok membelek..aku terjumpe la..FB kekawan zaman aku sekola rendah dulu..kawan zaman2 berhingus agi..


tapi..


all of them..are changing..growing..


n oleh sebab aku ni dulu tercampak ke sekola lain..n after aku grad dari sekola rendah *amboii.. aku da jarang jumpe n melepak ngan kekawan sekola rendah aku..n aku ter-lost contact ngan dorang..


n..thanks to mark zuckernberg sebab invented FB ni..aku da jumpe balik kekawan lame aku.. *lap air mate n hingus terharu..


tapi..


bile kite tetibe jumpe ngan someone yang da hampir 10 tahun x contact..siyesly guys..it will awkward..xtau nak start katne..nak tegor camne..nak cite pasal ape..pergghh..peluh bhai..


so..for conclusion..ku xmo jadi someone yang awkward..so..aku just add person yang memang used to be close dengan aku je..




syamira,aku,imai n amir...credit to iwan..


ni la kekawan aku yang da lame xjumpe..guess what..gambo ni kitorang snap lepas 8tahun xjumpe..

n..as u can see..we are growing up..very much..

n..yeah..aku banyak tertinggal dengan proses tumbesaran dorang..kalau dulu..jumpe ari2..sembang ari2..tau sume cite..sume habit..tapi sekarang..just a basic info je..

ko study mane?
dok mane skang?
mmmmmm...

...

dalam gamba ni..*aku pakai kemeja merah..dak lelaki sebelah aku tu...my very best friend back then...banyak kenangan ngan die..n hidup aku kat sekola tu jadi best pon sebab die..n budak lelaki baju coklat tu..budak yang selalu kacau aku dulu..but..die pon kawan baik aku..selalu je borak2 ngan aku..aku xboley lupe kenakalan kitorang..

n..

dak pompuan yang cantik sebela aku tu..kawan baik aku..kitorang n sorang agi kawan pompuan aku dulu..THE THREE MUSKETEERS..always together..selalu..sangat selalu bersama..

n.. lastly..

dak yang snap gambo ni..kawan aku gak..kitorang kawan baik..sebab sekola aku dulu..kat kampung je..sekola kecik..n most of us know each other damn well..childhood friends..

ten years back then...

dak pompuan sebela aku..n dak lelaki sebela aku..childhood sweetheart..aku ingat agi surat cinta dorang..

aku..n dak yang snap gambo ni..had been in puppy love..*gelak pecah perut..

now..

dak pompuan sebela aku in a very serious relationship ngan dak yang snap gambo ni.. aku bace tetiap post kat FB dorang..n..aku ngan kawan baik aku yang lelaki ni..hepi dengan life kitorang..he finally met someone in his life already...n me..still in progress.. ^^

but still we happy for each other..


my 1st phase of growing is done..n i met another friends that are amazing like them..




and now...i've been through the 2nd phase of my growing...and with all the hardness i've been through..i still have them n found another diamonds that help me shine brightly in my life..







but..what happen to my next phase of my life...?? who will i meet..??


whatever it is..i always hope..it will be another blast n happiness memories for me..


things that will not change.. our FRIENDSHIP
things that are invaluable in my entire life..is YOU
if another thing will be taken from me..i hope it will be not MY MEMORY WITH ALL OF YOU




p/s:ade gamba yang tertinggal..so sorry guys..but that doesn't mean my loves are lesser for u..just some kind of technical probs..well..technology do sucks..!!!

No comments:

Post a Comment