Followers

Monday, June 18, 2012

another entry ^^

study week agi..study agi..arrrgggghhh,,bnyak nye paper aku sem ni..fuuuuuuuuuuuuu..




dalam tensen2 ngadap buku..sempat agi..aku gi layan MEN IN BLACK 3 ngn yana n wahid(*macam selalu la kannn..)


siyes best..kesimpulan die..cite ni mampu buat aku menangis berjurai..compare to OMBAK RINDU..kekeke..




then..melepak kat McD ngan Apek..sebab da lame gak xmelepak ngn mamat tu..saje nak update cite kan..lepas ni cuti..sem depan lak agi dapat buli die..puas gelak2..balik r ape agi..


tapi..lately ni..aku da kene penyakit insomnia..aku da tukar jadi vampire da..malam dok berjaga..siang dok membute..


ni sume penangan exam..tensen..tido pon xmenentu..haih..


lepas abes paper..then..packing and getting ready for the trip..yeah!!!ENDAU ROMPIN..taman negara..trekking..hehhehe..just getting involve ngan research lecturer aku..hehehe..dapat gak tambah duit n sikit pengalaman kan..kekekeke..dari dok rumah je cuti ni..dapat gak melepak bahagia kat dalam hutan tu..enjoy the nature..hukhuk..


cuti aku terpakse di extend kan sementara..hehehe..


n maybe..lau ok je..singgah balik segamat sat..nak jumpe dak bengong balik Malaysia kan...bukan selalu jumpe pon..mane r tau leh claim hadiah dari sane ke..hehehehe..


ok..yang ni..entry update hidop aku je..nanti lau aku rajin..aku wat agi yang lebeih panjang k..




muke bosan menunggu.. [-_-]



kete balik kebun..kekekekeke ^^



rindu la pulak nak cubit pipi tembam ni.. (d^0^b)



No comments:

Post a Comment