Followers

Wednesday, May 23, 2012

sukaneka!!

idea bagos gak yang dak kelas trekking aku wat tok last klas kitorang..jamuan ngan sukaneka..yela..da tue2 bangke ni...bile dapat main benda camni memang excited..time bebudak dulu sume memalu kucing..bile da besa2 ni..benda tu la yang ley wat kite relax..

heee..thanx la..sebab..dapat gal aku lepas tensen aku ngan join xtiviti korang..kekeke..

bile dapat lepas tensen ngan care yang berbeza ni..dapat la rase relax sket..hee..best gak la..enjoy a bit of gamba yang ak snap ngan dak group aku..


posing same je..da letih da..







ni la shot yang aku paling suke..sebab..ye..sebab aku nampak ok dalam shot ni..
hehehe



2version aku..klasik kan..??


aku, yana n zue..



wahid ditengah padang!!

lau korang perasan aku je yang pakai baju kurung kan..??ye..jangan terkejut aku pon join sukaneka ngan baju kurung..siap lari2 keliling lagi tau..hahahhaha..nampak je ayu..tapi aku yang syok lelari tadi..kui3


azam study week!!


No comments:

Post a Comment