Followers

Thursday, May 24, 2012

alasan.

arini aku skip kelas..kikiki..


actually aku terlajak..sebab..aku lupe kunci jam..then..alang2 da terlajak  tu..bek terus terlajak je..


pepagi da ujan..maybe sebab tu la aku tertido lena kan..so bukan salah aku la kan..


aku x gi kelas bukan sebab aku malas..tapi..aku terlajak bangun..
bukan xley gi kelas..tapi..lau masuk kelas sume orang bagi pandangan maut watpe..t lecturer kate aku biadap lak..
bukan aku xnak bangun..tapi..jam xbunyik..
bukan aku xnak kunci jam..tapi..aku pon xtau bile aku tetido..
bukan sengaje tido xingat dunia..tapi..ari ujan..so..aku tersedap tido..tupon salah aku ke..??!!


tu la kite..jadi manusia yang banyak dengan alasan..hidup kite ari2 buat alasan..bagi alasan..dengan harapan segala kesilapan yang kite buat tu ade sebabnye..n semate2 nak lepaskan diri kite dari t/jawab..


biar camne pon keadaan yang kite hadapi dalam hidup kite..camne pon cabaran die..sumenye berpunca dari diri kite..sebab kite yang bentuk sape kite..identiti kite..mase kite kecik dulu..mungkin..pilihan bukan kat tangan kite..tapi..bile kite da membesar..pilihan kat tangan kite..


kite nak gi kelas or x? pilihan kite.
nak bangun ke terus xnak bangun ke..tu pilihan kite..
nak gemuk ke nak kurus ke..tu pilihan kite..


kite yang create spe kite kat mate orang..


bad or good?
bitch or kitten??
devil or angel??


kan??!!


mak ayah da lahirkan n besarkan kite..bukan keje yang simple..salah die jugak ke bile kite yang jadi jahat???


xkan ade mak bapak yang nak hancurkan hidop anak..(kcuali la parents tu bukan parents)..but still..kite mesti bersyukor sbb dilahirkan..jangan nak salahkan dorang dengan ape yang jadi kat kite skang..sebab dorang da wat yang terbaek tok kite..

No comments:

Post a Comment