Followers

Saturday, May 19, 2012

ko jgn nk kencing ak r..

 every weekend aku akan ade satu azam..iaitu..nak stay kat umah je..nak save duit..nak itu..nak ini..memang aku ade niat..tapi..


bile bunyik ni masuk..





after half an hour..aku da ready to go out..


haih..


sampai akak serumah aku pon xpenah nak caye lau pepagi dorang tanye aku as if aku kuar ke x minggu ni..dorang nye gazing mesti cam..


"hmmphh..xkuar r sangat"


same je situasi ngan aku nak diet..xpernah sekali nye jadi..
same gak bile aku kate aku nak jogging..
same gak lau aku kuar bunyik nak pakai baju kurung je gi kelas..


nape la setiap benda yang aku nak wat..aku xdapat nak wat..


i need a motivation and a goal..i need a reason why i must do all those things..


please help me!!!!!




sila pandang pinggan wahid..die sangat hepi pas dapat bolognese die..



pipi da tembam..badan da chubby..tapi..still agi mlantak bukan2..mat2..



ayu lettew!!!hehe


same thing happen..sebenonye..sebelom kuar tadi..aku da pon lunch..banyak aku makan..maklumla..masak sendiri kan..siyes aku kenyang..tapi..


2slice pizza..
segarpu spaghetti..
1 1/2 bread stick..
semangkuk sup ayam..
3 or 4 cawan pepsi..


then..jejalan..


1 bungkus sweet plum fries..
semangkok frozen yogurt..


then..jalan masuk pacific..try test weight scale..nothing surprising me.. the scale showed.. 65kg.. -_-"



No comments:

Post a Comment