Followers

Friday, February 3, 2012

recent life

sebab cuti..so..aku spent mase aku ngan bace  new novels yang sempat aku beli ngan kupon buku aritu..


CINTA SUFI - progressing..gempak..RAMLEE AWANG MURSHID THE BEST
ONE DAY - make my heart flutter in every pages..siyes best..no wonder buku ni jadi no.1 best seller..nak gi cari movie die lak..



this is the novel


and this is the movie preview



selain tu..aku sibok menggelek my new baby sister skang ni..hehe..yup..my mom gave birth to a cute little baby girl..HALIMATULLIYANA..quite excited gak..ade dak kecik kat umah kan..hehe..




name dak kecik ni..gabungan name aku n Yana..ok.Yana,if ko bace..jangan nak rase bangge..mak aku minat ngan name LIYANA..so..we agreed to put LIYANA..kekadang aku terpikir gak..lau dak ni ade same perangai cam aku n yana..camne la ek??haru..but..ade gak value yang ade pade yana(senior) yang kalau boleh melekat la kat yana(junior)..hikhik..


tapi..kalau pasni yana ngan aku jadi cam ak ngan *tuuuut*..xkan nak tukar name dak ni lak..kakakaka..*harap2 xla kan..aminnn..


emm..ran out of idea..*belek2 youtube..layan JOHARA..


sebenarnye kepale aku skang ni..keep sticking on a drama yang aku tengok lately ni..about friendship and love..and ape yang aku bace dalam novel ni pon..about friendship and love..well..ade masenye..aku pon takut benda yang same jadi in my story-life-line..well..just assumed yang aku ni da engrossed ngan cite Emma and Dexter..keke..


waarrgghh..mau balik BP n start a whole new again la..bosan la dok sorang2 camni..tapi..am i fully ready to be back in BP or UTHM or my faculty and face all the possibilities to be hurt again?..am i totally letting all of that go..??am i ready to face their faces in front of mine..?what expression should i show to them..?


i can't find the answer..so..till then..i am afraid to let this short holiday end..



No comments:

Post a Comment