Followers

Thursday, February 23, 2012

emo di awal sem..

sem 2 tok 2nd year aku da start officially ari senin aritu.


aku bace novel bebaru ni..ade satu part dalam novel tu..aku pon xpaham kenape tapi aku da terbace kan..so..novel ni..secare x direct nak sound aku yang tindakan aku skang ni menunjukkan yang aku ni xbape nak matang.


so..aku nak kemukan ke-tak-puas-an aku la ye..*lau xnak bace ley tutup laptop.


 salah ke bile kite stood up sebab ade orang buli kite? 
 salah ke bile kite jadi jahat ngan orang yang jadi jahat ngan kite? 


ye.aku emo skang ni.sebab orang sekeliling aku memang sengaje memain ngan emosi aku..aku da xnak amek tau whether dorang ni sengaje je ke nak memanje ngan aku..tapi..aku memang emo ngan yang tertentu..




jadi pade sesape yang nak test emosi aku..ni ade sikit akibat korang test emosi aku ok..sile bace ye..jangan nak terase..tapi..lau sesape yang makan setoberi die rase manis kannnn..??




when we used to be friend to me..tapi..ko yang turned the frienSHIP to friendSHIT..so..jangan nak wat muke kesian ko n jalan depan aku ngan muke yang clearly state "aku mangse dalam hal ni."
n


tolong sedar ye..kalau aku da xsudi nak jadi kawan ko..tu pon bermaksud aku xsudi nak jadi jiran ko..aku xselesa..
n


sampai camne pon..aku tetap xselesa ngan ko..n tolong padam ape2 je kat FB yang membuktikan ko pernah jadi kawan aku..meluat la..xyah la nak simpan kenangan ke ape ke..menyampah ok.
n


oleh sebab aku xde kuase besar nak remove ko dari memane..so..better..stay away la ye..malas nak wat catfight ke ape ke..


senang je kan..yang penting..ko behave..aku behave..simple..lau itupon xpaham..memang susah la..n agi satu..aku da penat mengalah..sebab..ramai yang nak menang bile aku mengalah..mane ley jadi..

No comments:

Post a Comment