Followers

Tuesday, November 19, 2013

PSM : the beginning of ending

PSM mood in the air bebeh.

cehh..ye la da last2 minit ni kan..nak xnak.suke ke x.struggle kan la sikit..last.just for the 1st n last..pasni..da bebas merdeka da..

arini 1st time tok sem ni aku melepak jimba kat library.amboii.amat semangat ye dak.hee.
tapi..cam selalu..niat tu ade..tapi selalu terpesong..hikhik..
dari termenung ngadap thesis..aku ngan wahid gi stalk orang..pastu..aku belek novel..wahid men game..hmmmm..

xpe..esok pegi lagi.cari lagi.who knows..esok kite akan jumpe ape yang dicari selama ni..heee..

pas melepak kat library..isi tenage kat mekdi.perrghh..saje je melepas tensen yang xseberape..lepak2 pnye lepak..aku dok pasang telinge kat topik dibualkan oleh orang belakang meja kitorang.

sembang kencang budak 1st year. (aku memang suspek dak 1st year)
sebab..lom ape2 da cite nak sambung master n maybe PhD..haaaa..

xpe dik...cite2 kite mesti tinggi..xpe..akak paham..
adik pon bekas budak sekola best..matrix nye zaman pon gempak..pointer tinggi..dapat lak course yang korang minat..tahniah..

tapi...

hakikat die..live dulu life kat U..memang beza ngan zaman sekola n matrix dik..hati kene kuat lau nak survive kat sini..go through dulu 3 tahun ngan angan2 korang nak sambung master n PhD...masuk final year..lau korang x muntah nak bace segale male journal yang ade kat library, intenet...ok..korang boley berangan lagi.lau korang still xnangis nak elaborate isi kat thesis korang..teruskan la cita2 tu..

dulu aku pon ade gak angan2 nak sambung.xmo keje.penat.tapi...

sekarang...aku sanggup agi keje.tepu da wei..wat FYP ni pon aku jem..ni lak nak wat original thesis yang memang pure hak ko..copyright yang approved ko punye..nak wat study case yang berskala gempak.

xpe.aku surrender.siyes.

kite tau kat mane kemampuan kite.n aku tau..tu da terlalu jauh.hati aku xkuat.xkuat ngan tekanan ngan godaan.

ni la PSM nye cite.






#aku nye sv memang sempoi selambe badak.xnak tau ape2 progress.tau2 siap.tapi aku nye 'co-sv' memang garang..tetiap ari kene bagi MMS.report ari2.haih.thanx..sebab pakse saye wat keje..walaupon saye banyak ngulor.tolong bersabo la ye..nakal saye ni susah nak ilang.hiiii. :)

No comments:

Post a Comment