Followers

Monday, November 26, 2012

mimpi

malam tadi aku mimpi ular...

ular yang sangat banyak kat keliling aku..da la tu..mak aih..warne warni lak..pastu..tetibe die tukar jadi besar gile..

bangun2..aku risau..mak aku cakap..mimpi ular ni xsemestinye ade orang nak masuk meminang je..

sebab..dedulu pon aku ade experience ngan mimpi ular ni..n..maybe kebetulan gak la..ade benda yang xbest jadi..teheee..

so..aku pon gi la bertanya kat tok nujum GOOGLE..n inilah die  jawapannya..


Tafsir Mimpi Ular

Tentu ramai yang sudah tahu apa maknanya jika bermimpi dipatuk ular. Orang yang mimpi dipatuk atau dibelit ular petandanya dia akan bertemu jodoh atau memperolehi isteri/suami tak lama lagi.
Tapi apa maknanya kalau si pemimpi tu seorang yang sudah berkahwin? Hmm.. bagi seorang suami yang baru beristeri satu, mungkin akan menambah ‘kuota’nya.. hehe.. tapi jika wanita yang sudah berkahwin pula bagaimana??
Dikatakan jika si pemimpi itu telah pun berkahwin, tetapi mimpi dipatuk atau dibelit ular, tandanya dia akan mendapat kemakmuran dalam hidupnya.
Manakala jika bermimpi melihat ular dan tidak semena-mena ular itu bertukar menjadi naga tandanya akan ada orang besar (berpengaruh atau berpangkat) yang akan menolong anda.
Jika mimpi melihat seekor atau beberapa ekor ular yang berwarna-warni, dikatakan makna tersirat di sebaliknya ialah si pemimpi akan beroleh kebahagiaan.
Sekiranya bermimpi melihat ular yang banyak, maknanya akan panjang umur.
Mimpi dikelilingi oleh ular yang banyak, dikatakan suatu petanda bahawa si pemimpi akan mempunyai ramai musuh

copy and edited.
so..berdasarkan mimpi aku tu..
-aku akan ada ramai musuh..tapi..aku akan rasa bahagia even aku ade ramai musuh..maybe aku akan susah satu ari nanti..tapi..akan ade orang yang bakal tolong aku..
emmmmm...
is it a bad dream or a good one.??

HANYA ALLAH YANG MAHA MENGETAHUI.


2 comments:

  1. Replies
    1. aah.ular dgn ak..ssah dipisahkn..n telinge ak berasap balik..mmm..misteri....

      Delete