Followers

Saturday, November 3, 2012

cuti-cuti pasir gudang

cuti mid-sem da nak abes..

UTHM tengah handle konvokesyen yang ke-12..nyesal xjoin jadi one of the crew.hmmpphh..

kalau kat USA tengah musim fall kan...kat PARIT RAJA pon ade gak season fall..rain-fall season..arini aku berharap panas hingga ke petang..tapi..ujan di tengah ari..ehhh..die drag sampai malam lak...sojukkk la wei...

sepanjang musim cuti...aku abeskan cuti ngan produktif..selain makan dan makan..aku pon jalan dan jalan..aku pon kerja dan kerja..jadi part-timer tukang basuh pinggan kat kedai makan mak aku...penat wooiii..

meh la aku upload sesikit gegambo aku ngan adik2 aku sepanjang cuti ni.

a day in tebrau.


aku yang 'dipaksa' drive ke tebrau..license-less..heeee..sori pakcik JPJ..next year i buat lesen k..


da lame ngidam bende ni...akhirnyeee..




waiting for the meal..kenduri ikan kat pasar ikan manhattan...kekeke







feast time..nyummmyyy..



anak wak deris selca..



baju yang wat aku pasang azam..siyes sedey..xmuat...hukhuk





lastly...FRANKENWEENIE time..!!!yay!!!


couple shirt aku ngan nyamah..sebenonye ni tok pakwe die..tapi..sbb aku yang pandai pujuk..yang kelabu tu officially MINE...sayang ko,mok!!!


da puas berjalan n shopping...aku kene spend time aku kat kedai je for the rest of my holiday..


dish pertama yang aku masak n aku bagi kat orang makan...alhamdulillah xde pon customer mak aku yang mintak mc esoknye...heeee


cuaca yang panas terik kat PG ni dapat di-cool kan ngan LA CREMERIA..thanx mak..lap u la..


ni la die peneman aku..


bosan wei..ni yang aku wat style najwa latiff depan cermin..n satu agi..die nye bz..bare face tau ni..secalit bedak pon aku xcalit...*ade beza ke..??


last day before aku nek bas,angkut barang balik Batu Pahat..kitorang ber3 kuar agi..kekononnye nak gi teman si nemok cabut gigi..last2..bantai dinner kat Tesco..heee..


still bare face..xlarat nak tepek bedak..heee




adik2 aku yang da membesar..bujang da adik aku sekor ni..



yang bestnya...aku still agi comey..!!!hahahahahaha


eh..ade gak si montel ni..babai..tunggu kak yah balik cuti agi k..t kite jenjalan agi..heeee








p/s:muke nyamah xpakai make-up nampak suci..kekekeke..

No comments:

Post a Comment