Followers

Wednesday, October 10, 2012

1citizen

bukak2 blog...

hepi bace hapdet kekawan aku yang sumenye hepi2..hmmm..untunglaaa korang..bukan nak cakap pe...tapi..kekadang sedey gak bile tengok diri sendiri...heeeee..

ok.nuff said..btw..i am happy with my life now n before.. *smile on my face.

tadi aku baru je follow class tok 1Citizen..program ni aku rase sume orang akan participate..ni cam awareness campaign for the internet users cam kite2 ni..

mase tengah dok dengar lecture tu..tetibe aku rase aku nak delete sume acc aku yang exist kat alam maya ni.it's kinda creepy gak bile tengok ape yang boley jadi..it's beyond our expectation..before this..ade gak aku dengar yana dok bebel2 cite kat aku pasal2 bende2 ni..yela die dak IT..tapi..cam bese r..ade yang lekat kat pale..ade yang terbang selaju angin..

tapi..bile aku bukak2..rase sayang lak nak deactivated sume jenis acc aku..haih..










p/s:hopefully bole r spent time ngan yana n wahid sekali..sebb da lme gak xmelepak beramai..memasing bz ngan keje memasing..

No comments:

Post a Comment