Followers

Monday, February 23, 2015

his housewife rant

lepas cuti yang panjang berjela..20 days ++..

hehe.

nasib baik aku amek cuti panjang lau x layu aku nak keje...siyes penat wei.wedding ceremonies is no kidding.n of course marriage life is no joking..

at first..aku memang excited..sebab..life totally changed. rase hepi n excited aku selame cuti ni berakhir lepas kitorg pindah umah..kitorang decide nak duduk rumah lain..xmo campor ngan mak aku..sebab segan la kan...dedolu anak dara...so..alasan nak manje meleset tu boleh pakai lagi...tapi bile ko dah kawen....xley pakai lagi da alasan tu..

so...pindah la umah...bukan umah lain pon..umah mak jugak..it just take 15min je dari umah mak aku skang..mak aku da xlarat nak panjat tingkat 5..so die decide yang die nak duduk landed house je..so..kitorang duduk umah flat ni..n jage umah ni...

ari jumaat tu kitorang start pindah..so...my new life officially start..
seronok campor takut..sebab..pasni aku yang kene handle umah ni...sume keje kat umah ni aku yang kene buat...n i tell u...HOUSEWIVES DESERVES AN HONORABLE GIFT. like a proper vacation maybe

so...raise the glass... TO MY HONORABLE HOUSEWIFE TASKS!!!


*baru 2 ari je pon kecoh.hiho.










p/s:search tiket flight gi langkawi.langkawi.langkawi...it's all their fault..
p/s s : berdiri depan cermin...n damn..i seriously need to do proper weight loss diet..but....i think McD should be nice for lunch today.*korek syiling

No comments:

Post a Comment