Followers

Sunday, September 1, 2013

Lupe.

Kalau aku hepi.aku lupe.
Itu yang wat aku takut.
Belek2 kalendar.
WHAT???!! ALREADY??!!
minggu depan aku da abes cuti.arini..bebudak junior yang memang fresh masok jadi siswa-siswi UTHM.
Peerrrrgghh.skema.skema mangkuk.
Come on guys and gals..adapt.adapt.ekceli..UTHM is a nice place to develop urself..
Bagi sesape yang masok secare pakse..it's not the end of ur life...korang sure akan jumpe something yang awesome kat Pt.Raje ni..
Cayelaa..
Akak ni da dekat 4tahun kat sini noks..amat paham.nak cuci2 mate pon buhsan gaban..lau taste korang antarabangse..sini la lubok korg..lau x tu..suam2 kuku je yollss..
Tapi..have a life la..n korang akan paham maksud aku..join sport yang mne mnat sport..socialize.u'll find UTHM is rawk!!
Tempat ni bukan gubuk derite..haha..
Dak junior fakulti aku...get ready je r..lau nak ikot pengalaman..jarang..bebudak pilih kos kite ni ngan rela ati..tapi..try belaja..n u'll find it interesting n banyak manfaat jdi budak management ni..
Bagi lelaki2..awek management gempak.tl yang junior je r..yang senior2 ni..boley oakai laaaa..
Pompuan2 lak...pakwe2 management ni..hanye smart mse minggu presentation je..lain2 mase...mmmm..boley tahan gak..ahaks..
Take my words.grab all opportunity u have.good luck.
P/s:agak2 lau dean aku bace..dapat x tmbah pointer kasi masuk nme aku dlm list die tok tahun lpas ...heeee

No comments:

Post a Comment