Followers

Wednesday, July 10, 2013

Reality suck.

Annoying.

Bukan je ap yang aku rase skang ni...tapi..tetibe aku perasan something arini..

Here it goes...

1st pose...aku gi satu premis..*agak formal..abaikan..tapi..still agi premis..satu premis yang majoriti yang jadi customer ialah warga asing...

Bukan club k..haram di bulan yang mulia ni..heee..
Tapi..atas satu urusan aku ke premis tersebut...

Tibe mase aku dilayan...n aku tercari2 piagam pelanggan.ye.xde tersangkut kat situ..

Now its explain why the treatment is kinda cold.n may I say racist.

C'mon laaa..we r malaysian..kite mesra kan....tetibe aku teringat lak insiden ade artikel yg cakap malaysian rude.

Bunyi cam kuang aja tajuk artikel tu..tapi..bile kite take a look around.is it or isn't?

One thing is true...we used to be blind.too afraid to open our eyes to reality.

No comments:

Post a Comment